Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Het vragen om duidelijkheid is ook niet het probleem Pien. Wel dat je coalitie genoot, die je benoeming eerst heeft goedgekeurd, nu de oppositie steunt. Dat is gewoon wraak nemen op NSC voor het niet doorgaan van de noodwet.
pien_2010 schreef:Dat zie ik anders. Het is voor het eerst dat ik met Wilders eens ben. Het is belangrijk om transparant te zijn en we een andere bestuurscultuur daarin krijgen in Nederland. Wilders heeft zich daar altijd al hard voor gemaakt.
Loretta schreef:Het blijft zo of zo kwalijk als er sprake van belangenverstrengeling is. Ook al is de hele manier hoe het nu gegaan is ook best twijfelachtig. Het lijkt er op dat Wilders hem eerst goedgekeurd heeft en dit als een soort troefkaart achter de hand heeft gehouden.
Zo of zo had hij zelf natuurlijk ook meer informatie moeten verstrekken bij zijn benoeming. En dat hij nu nog voor het debat al eieren voor zijn geld kiest, geeft ook te denken.
BigOne schreef:Iemand gisteravond café kockelman nog gezien? Met Caroline v/d Plas en Henk Vermeer? Ze kunnen zo aanschuiven bij de complottheorie leeghoofden. Wat een aanfluiting, ook van kockelman trouwens.
Dammen weghalen oorzaak van overstromingen
Electra63 schreef:BigOne schreef:Iemand gisteravond café kockelman nog gezien? Met Caroline v/d Plas en Henk Vermeer? Ze kunnen zo aanschuiven bij de complottheorie leeghoofden. Wat een aanfluiting, ook van kockelman trouwens.
Ik heb net een stukje teruggekeken.
Ik vind Kockelman erg zwak, totaal geen kritische vragen.
Ook niet over de zakelijke en financiële belangen van Vermeer.
Ik vind het ook wel treffend, dat Van der Plas twijfelt tussen Harris en Trump en dat Trump zo populair is bij BBB-stemmers.
BigOne schreef:Iemand gisteravond café kockelman nog gezien? Met Caroline v/d Plas en Henk Vermeer? Ze kunnen zo aanschuiven bij de complottheorie leeghoofden. Wat een aanfluiting, ook van kockelman trouwens.
irmaz schreef:Terecht in mijn ogen. Waarom moet Idsinga wel duidelijkheid geven en Faber, Maeijer en Szabó niet. De eerste twee hebben, in tegenstelling tot Idsinga, hun aandelen zelfs niet ‘op afstand’ geplaatst, maar nog steeds in hun bezit.Jimmy Dijk van de SP heeft nu vragen gesteld over openheid over de financiën van 3 PVV bewindvoerders waaronder Faber.
karuna schreef:Even wat anders. Maar er blijken in nagenoeg alle vogelvoeders voor buitenvogels die in de handel zijn pesticiden te zitten.Lekker dan wil je die beestjes de winter doorhelpen help je ze misschien van de regen in de drup. Alleen een biologisch voer zou zonder aangetroffen zijn
https://nos.nl/artikel/2543201-pesticid ... escherming