Citaat:Volgens mij werd dat zelfs bij ons voor de deur gezet.. door de melkboer...
#ICallYourGrannyAndRaiseYou
Melkboer belde aan je gaf wat je nodig had door werd in boekje geschreven en 1x per maand betaalde je
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Als jijs je kinderen al niet leert dat een papiertje in de prullenbak hoort, hoe verwacht je dan dat volwassenen het wetenBoras schreef:Deze omaweet nog dat vroeger melk, yoghurt en pudding altijd in glazen flessen zat.
Eerst was er glas, daarna kwam er pas plastic.
Klopt met aluminium dop erop
Heb wel eens het idee dat het veel lekkerder was
Echwel schreef:Melkboer belde aan je gaf wat je nodig had door werd in boekje geschreven en 1x per maand betaalde je
Cer schreef:Boras schreef:Deze omaweet nog dat vroeger melk, yoghurt en vla altijd in glazen flessen zat.
Eerst was er glas, daarna kwam er pas plastic.
Volgens mij werd dat zelfs bij ons voor de deur gezet.. door de melkboer...
#ICallYourGrannyAndRaiseYou
Cer schreef:foxy80 schreef:Mijn grootmoeder is net 101. Die kan nog levendig vertellen .....
Oh dat is heel fascinerend zeg!! Die heeft echt van alles meegemaakt
Spenk schreef:Zonder alternatieven? De afhaal vreet tenten moeten verplicht een gratis alternatief bieden en in de supermarkt geld het alleen op dingen die direct genuttigd kunnen worden. Niet als het nog moet worde bereid of afgebakken.
.
karuna schreef:Het gaat ook gelden voor een persoons porties toetjes en bv de kleine potjes appelmoes. En de kleine porties groente die al is kleingemaakt en schoon. Handig ivm artrose bijvoorbeeld. Dus niet alleen de bakken maaltijd salade. En waarom de salade wel en de kant en klare maaltijd ernaast niet? De salade maaltijd is in ieder geval gezonder dan die ernaast meest.
karuna schreef:Het gaat idd niet om gezond maar wel bizar dat de salade wel belast wordt en de andere maaltijden niet. De meesten worden toch thuis gegeten. Idem de kleine verpakkingen van alles. Ik mag beperkt hebben en niet dagelijks. Met de kleine verpakking gaat er niets overstuur. Met grotere verpakkingen wel dan, gewoon zonde van het voedsel dat dan wordt weggegooid en dat geldt niet alleen voor mij