Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Loretta schreef:Indekken voor wat? Het is gewoon strafbaar.
Het is juist bizar dat ze hun eigen criminele feiten hebben bijgehouden in een logboek.
Ik vraag me echt af wat er in hun kop is mis gegaan.
Ik heb de uitzending niet gezien en door wat ik hier heb gelezen ga ik dat ook niet doen.
Ik las ook iets over waterboarden? Als dat zo is....daders opsluiten en niet meer loslaten. Dat is namelijk een echte marteltechniek. Dat gaat dus vele malen verder dan 'pesten'
DuoPenotti schreef:Dat denken ze niet (eens, helaas). Ze bedenken enkel hoe ze deze kwetsbare mensen kunnen martelen en extra ongemak bezorgen, tot op een heel ziek niveau, té triest voor woorden en oh wat maakt het mij boos.Maar als je met deze mensen gaat werken heb je toch een stuk basiskennis lijkt mij.
Hoe kun je dan werkelijk denken dat opsluiten in het donker of een wasmand over de kop trekken nut gaat hebben?
Mensen die niet anders kunnen dan geluiden maken ipv praten?
Kinke schreef:bizar. Dan is er echt specifiek onderzoek gedaan naar hoe je mensen kunt martelen, anders kun je toch al die trucjes niet weten. Dit gaat echt extreem ver. En dan vraag ik me af, hoe vind je zoveel gekken bij elkaar die anderen zonder problemen kunnen martelen
DuoPenotti schreef:Maar als je met deze mensen gaat werken heb je toch een stuk basiskennis lijkt mij.
Hoe kun je dan werkelijk denken dat opsluiten in het donker of een wasmand over de kop trekken nut gaat hebben?
Mensen die niet anders kunnen dan geluiden maken ipv praten?
marleen_usar schreef:Een medewerker had online een formulier ingevuld om de misstanden te melden, hadden ze nooit ontvangen werd er gezegd. Je kan toch ook anoniem bellen dan weet je zeker dat 1 persoon er van af weet.