Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Het vertrouwen in de goede intenties van de overheid kwijt zijn wordt hier ook steeds begrijpelijker. Hier de beerput die bijstand heet : https://www.fnv.nl/getmedia/d737925f-ce ... angers.pdf Van menselijkheid is nergens sprake, net zo min als van fatsoen, gezond verstand of practisch inzicht...
En dan zijn alle optimistische verhalen ten spijt de zorgen over de gevolgen helaas waarschijnlijk terecht.
Raineri schreef:Olejon, jij leest echt moedwillig met je neusprima dat je ergens een emotie over hebt maar je brengt ook wel een beetje bewust desinformatie hiernaar binnen nu
OleJon schreef:Raineri schreef:Olejon, jij leest echt moedwillig met je neusprima dat je ergens een emotie over hebt maar je brengt ook wel een beetje bewust desinformatie hiernaar binnen nu
Nee hoor, kwestie van tijd.
Digitale identiteit, dan komt de rest er ook bij.
https://www.google.com/amp/s/radar.avro ... n-energie/
MyWishMax schreef:Serieus mensen? En jullie horen volwassen te zijn... Olejon, jij kan dat negeren ook niet. Jullie zijn beide vervelend bezig, negeer elkaar gewoon ipv elke keer weer aan de gang te blijven en hele topics om zeep te helpen met deze nutteloze dingen
MyWishMax schreef:Germie, zie je serieus de berichten boven je al niet? Daar reageerde ik op. Als je het gewoon nooit met elkaar eens bent en het overal in hetzelfde gedoe eindigt, kap er dan gewoon mee en reageer niet meer op elkaar. Helemaal niet steeds quoten om het laatste woord te hebben zoals gebeurt.
Ik snap niet waarom jij je aangesproken voelt. Ook al vind ik jouw vraag ook niet perse een ontopic en handige vraag want daar komt ook altijd weer gezeur van het woord wappie.
Shadow0 schreef:Ik vind het vooral wonderlijk dat mensen zich meer zorgen lijken te maken over een situatie die er nu nog niet is, dan om het nogal problematische plan dat er wel is. Al je banktransacties in de gaten houden is niet erg omdat er een ingewikkeld verhaal met lizards en de WEF aan vast zit - maar omdat het heel waarschijnlijk is dat er veel mensen voor fraude zullen worden aangepakt waar er geen sprake is van fraude.
Heb je geen flintertje conspiracy voor nodig, er zijn al zoveel mensen onterecht en zonder goede rechtsbescherming weggezet als fraudeur.
... maar het is ook net alsof mensen die echt diep in de conspiracies zitten, dat eigenlijk niet eens zo'n probleem vinden. De verontwaardiging is altijd over iets ongrijpbaars in een mogelijke toekomst, niet de realiteit die er nu al is.