Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petpa schreef:Twitter is een slechte nieuwsbron, maar hier krijg ik de kriebels van:
https://twitter.com/Chantalpaul9/status ... 0932156417
Sam_I_Am schreef:Petpa schreef:Twitter is een slechte nieuwsbron, maar hier krijg ik de kriebels van:
https://twitter.com/Chantalpaul9/status ... 0932156417
Walgelijk dat je dit soort berichten deelt. Besef je wel waarvan je iemand beschuldigd? Of vindt je alle beschuldigingen op social media aan het adres van Sanne ook normaal?
Dorus schreef:DiantaM schreef:Amber alert is ingetrokken. Doen ze dat altijd na een x aantal dagen?
Dat vroeg ik me dus ook af. Uit mijn herinnering haal ik dat een amber alert met name in het begin veel effect heeft, maar ik kan er geen onderbouwing voor vinden.
Relaxed schreef:Petpa, ze bedoelt jou toch niet..Dat twittermens bedoelt ze..
The_Cat schreef:DiantaM schreef:Amber alert is ingetrokken. Doen ze dat altijd na een x aantal dagen?
Oh echt? Ik hoop dat het "standaard" is, want anders klinkt het toch niet als goed nieuws
Edit: ik zie nu ook dat de moeder ook het bericht verwijderd heeft. Mijn verstand zit te racen naar slechte pistes
Relaxed schreef:Misschien las ik het verkeerd, maar ik dacht dat je met 'mafkees' de gebruiker bedoeldeFortitude, dit topic gaat over 2 vermiste mensen, niet over een "waarzegger" die maar wat roeproetert.. is helemaal geen sneer
Fokker321 schreef:The_Cat schreef:Edit: ik zie nu ook dat de moeder ook het bericht verwijderd heeft. Mijn verstand zit te racen naar slechte pistes
De volledige facebookaccounts van moeder en Sanne zijn verwijderd, niet enkel het bericht. Ik zou denken dat het voor de moeder teveel werd en daarom verwijderd
Fortitude schreef:Relaxed schreef:Fortitude, dit topic gaat over 2 vermiste mensen, niet over een "waarzegger" die maar wat roeproetert.. is helemaal geen sneer
Misschien las ik het verkeerd, maar ik dacht dat je met 'mafkees' de gebruiker bedoelde
DiantaM schreef:Amber alert is ingetrokken. Doen ze dat altijd na een x aantal dagen?
Lavitabella schreef:Nou wat een heftig bericht op Twitter..
Ik heb ook geen idee of ze na zoveel tijd automatisch een Amber Alert intrekken.
Ik hoop in ieder geval dat ze snel gevonden worden. Zo bizar, zo weinig aanknopingspunten.