Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Gelukkig hoeven wij daar geen oordeel over te vellen, als dat in de familie zo is afgesproken, dan is dat zo en hoeven wij daar even helemaal niets mee.
Cubone schreef:Ik vind het echt ongepast dat hier een live blog van word bijgehoudenIk snap dat het koningin Elisabeth is, maar kom op hè. Die mensen mogen toch ook wel een beetje privacy?
We weten dat er wat aan de hand is, overlijd ze inderdaad dan kan het daarna gewoon naar buiten gebracht worden toch?
Maar omdat ik zelf ook geen heilige ben denk ik wel; Zou de infinitea op zijn want ik ben er nog altijd van overtuigd dat die vrouw onsterfelijk is
Berdien schreef:Gezien de spoed waarmee de familie opgeroepen lijkt te worden zal er inderdaad wel kans zijn op een spoedig overlijden. En eerlijk? Ik hoop dat ze er zo tussenuit knijpt, zonder een lange periode van (geestelijke) aftakeling.
Citaat:The Queen’s family are gathering around her, making their way from across the country to be with her at Balmoral.
It’s a reminder that these are sons, daughters, grandchildren and in-laws as well as public figures.
Prince William arrived a little while ago with his uncles Prince Andrew and Prince Edward and Prince Edward’s wife Sophie.
Kate, the Duchess of Cambridge, has remained in Windsor as her and William's children have had their first full day at a new school,
Prince Harry is on his way separately, but not accompanied by his wife Meghan, according to their spokeswoman.
Berdien schreef:Goh, een paar maanden geleden was ik nog bij Balmoral. Gek om dat nu op deze manier op tv te zien.
Gezien de spoed waarmee de familie opgeroepen lijkt te worden zal er inderdaad wel kans zijn op een spoedig overlijden. En eerlijk? Ik hoop dat ze er zo tussenuit knijpt, zonder een lange periode van (geestelijke) aftakeling.
ZwarteHeks schreef:Wat een ophef zegBrit hier, ben er heel nuchter onder. Ze is flink op leeftijd, heeft zoveel gedaan voor GB, hoop dat ze nog bij bewustzijn is om rustig afscheid te nemen van haar familie.
Hoop alleen wel dat Charles nee zegt en dat William meteen aan de bak mag, maar dat zal wel niet. Of nog beter, meteen afschaffen dat gedoe. The Queen is van een ander generatie maar inmiddels 2022 en een "koning" of "koningin" vind ik persoonlijk niet meer van deze tijd.