SusanH schreef:Ik vraag me af waar die " we krijgen een oproep" vandaan komt. Zelfs al mocht de dreiging onze kant op komen ( hoop ik oprecht niet, maar het is wel een mogelijkheid gezien wat er nu al gebeurt in Oekraïne) dan nog verwacht ik geen mobilisatie als in: burgers met 0,0 ervaring worden opgeroepen om mee te vechten. Eerdere ervaringen hebben geleerd dat dit niet
zo best werkt als je je land wil verdedigen. Ik heb meer vertrouwen in de NAVO.
Heeft ook geen nut om onervaren mensen te laten vechten, en het is niet nodig. Rusland heeft iets minder dan een miljoen militairen en de NAVO meer dan drie miljoen. Het budget wat de NAVO uitgeeft aan defensie is meer dan de helft van wat daar wereldwijd (dus inclusief grootmachten als Rusland en China) aan uitgegeven wordt. Rusland zit iets boven de 3%.
sevke schreef:LoveGlove schreef:Mijn vriend en ik wilden altijd al graag naar Canada toe. Misschien moet ik wat sneller gaan werken met de plannen en mogelijkheden zodat we hier weg kunnen

Niet dat het in Canada niet gevoeld wordt hoor. Maar dat voelt ner wat veiliger dan Europa nu
Canada ligt vrij dicht tegen Rusland, hoor. Enkel een stukje oceaan ertussen. De wereld is een bol, he.
En de grootste staat van de VS