bigone schreef:Mijn vader maakte vroeger wel eens een opmerking, laat die kerels hem in een molshoop stoppen , hebben ze de hele wereld er aan hangen.
Proest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseChica schreef:Wat een ontzettend preuts gemuts hier, zijn jullie allemaal bang voor piemels?
Bekijk het praktisch, het is best handig om te weten wat je scharrel te bieden heeft voor je er face to face mee staat en het een kleine grote teleurstelling betreft.
Dat terzijde is het ook maar gewoonweg een lichaamsdeel. Niet meer en niet minder.
belle_boef schreef:DuoPenotti schreef:Maar horseChica,
Het is toch gewoon niet mooi? Tenminste ik vind een piemel niet mooi. Een vagina overigens ook niet.
Dus waarom die versturen, echt waarom?
En een issue, nou nee, maar zitten we er op te wachten, nee ook nee.
Een lekker hunk met een handdoekje om als foto, ja dat is beter.
Denk alleen maar dat wie een piemel foto stuurt daarboven nog lelijker is als hij denkt dat het mooiste is van hemzelf
Over het algemeen maken ze met dat geslachtsdeel de mooiste wondertjes voor een ander. Dus beoordeel het niet op de buitenkant.
Qimm schreef:Je trekt midden in een neutraal gesprek toch ook niet ineens je broek uit
HorseChica schreef:Shae schreef:Als het nou alleen scharrels waren die na een flinke aankondiging een foto van hun vleesstaaf sturen...
De rest moet je gewoon negeren en heel hard om lachen. Snap niet waarom er zo’n issue van gemaakt word.
Kijk als het nou een kerel van 40 betreft die zonder aanleiding foto’s naar een meisje van 16 stuurt vind ik het een ander verhaal.
Maar komop. 9 vd 10 x worden zulke foto’s niet zonder aanleiding verstuurd.
Mars schreef:Het is gewoon onfatsoenlijk, uit het niets en ongevraagd een foto van je geslachtsdeel sturen. Ik vind het opvallend dat zoveel mannen denken dat vrouwen hier warm van worden terwijl het overgrote deel van vrouwen juist aangeeft dit totaal niet sexy te vinden… Toont maar weer aan hoe verschillend we in elkaar zitten.
Maar kom op, random je geslachtsdeel sturen naar iemand is erg platvloers en ik snap dus heel goed dat de meesten hier er meteen een block op gooien.
Mars schreef:Het is gewoon onfatsoenlijk, uit het niets en ongevraagd een foto van je geslachtsdeel sturen. Ik vind het opvallend dat zoveel mannen denken dat vrouwen hier warm van worden terwijl het overgrote deel van vrouwen juist aangeeft dit totaal niet sexy te vinden… Toont maar weer aan hoe verschillend we in elkaar zitten.
Maar kom op, random je geslachtsdeel sturen naar iemand is erg platvloers en ik snap dus heel goed dat de meesten hier er meteen een block op gooien.
belle_boef schreef:Ik hoef niet allerlei dickpics te krijgen maar de manier waarop een deel van het mannelijk lijf hier wordt afgekraakt vind ik toch wel schokkend.
Als de pielemans van je paard vies is reageer je dan ook zo?
Of een fot terugsturen van je paardenpiel, dan verlaag je je ook wel naar dat niveau.
Ik snap wel dat mannen tegenwoordig gewoonweg niet meer weten wat ze met vrouwen aan moeten en dat daten een ramp is.
In de kroeg vriendelijk zijn wordt niet gewaardeerd, ouderwets een knipoog is al bijna intimidatie.
Mannen zijn nou eenmaal geen vrouwen en vrouwen geen mannen. Dat geeft geregeld onbegrip. Maar om daar dan zo mee om te gaan. Dat maakt de maatschappij niet beter.
Tallie1979 schreef:Mars schreef:Het is gewoon onfatsoenlijk, uit het niets en ongevraagd een foto van je geslachtsdeel sturen. Ik vind het opvallend dat zoveel mannen denken dat vrouwen hier warm van worden terwijl het overgrote deel van vrouwen juist aangeeft dit totaal niet sexy te vinden… Toont maar weer aan hoe verschillend we in elkaar zitten.
Ja, dit. En vaak verwacht een vent dat als hij een ongewenste dickpic heeft verzonden, ik ook meteen even mijn shirt uit trek of meteen uit de broek spring om een foto van mijn voorgevel of hoeha te maken. Want: "Hij deelt toch ook iets intiems?"
Sure.
oomens schreef:F_Orumster schreef:Ik ben wel benieuwd of de literaire ondersteuning zijn verzorgd door Enzino of mee gekopieerd zijn.
Die zijn er natuurlijk al vanaf het begin bij gezet, zonder dat er een Mod voor nodig is geweest.
Enzino weet als geen ander dat heel bokt zo gemakkelijk op de kast te krijgen is. Alle dames happen hier - geheel voorspelbaar weer - direct toe.
Courses schreef:belle_boef schreef:Ik hoef niet allerlei dickpics te krijgen maar de manier waarop een deel van het mannelijk lijf hier wordt afgekraakt vind ik toch wel schokkend.
Als de pielemans van je paard vies is reageer je dan ook zo?
Of een fot terugsturen van je paardenpiel, dan verlaag je je ook wel naar dat niveau.
Ik snap wel dat mannen tegenwoordig gewoonweg niet meer weten wat ze met vrouwen aan moeten en dat daten een ramp is.
In de kroeg vriendelijk zijn wordt niet gewaardeerd, ouderwets een knipoog is al bijna intimidatie.
Mannen zijn nou eenmaal geen vrouwen en vrouwen geen mannen. Dat geeft geregeld onbegrip. Maar om daar dan zo mee om te gaan. Dat maakt de maatschappij niet beter.
Zo’n enorme dooddoener dit. Genoeg mannen weten wél hoe het hoort maar er zijn er ook een hoop die het verpesten en er genoeg schade mee aanrichten.
Vriendelijk zijn is niks mis mee, maar het gaat om de bedoeling erachter én de manier waarop zich dit manifisteert. Vriendelijk zijn en denken dat je er wat voor terug ‘mag pakken’ door iemand ongewenst aan te raken is nog steeds not done. Intimidatie komt helaas in vele, vele vormen voor en is niet uitsluitend te wijden aan alleen aanrakingen, want als iemand met bijv. een machtspositie zich waant dat er heel wat kan voordat iemand uberhaubt wat zegt (als dat al gedaan word) is ook iets wat ontzettend onderschat word.
Ik verbaas mij altijd wanneer dit soort reacties komen, al helemaal wanneer het van vrouwen afkomstig is. Het voelt voor vrouwen die dit soort zaken wel first-hand hebben meegemaakt dan écht als victim blaming omdat het ogenschijnlijk niet serieus genomen word. Dat is echt een heel problematisch onderdeel waardoor het stigma in stand gehouden word. Ik wens niemand dit soort dingen toe, maar om het zo denigrerend uit te spreken dat het bijna lijkt alsof degene die er last van heeft zelf fout zit is echt een hele kwalijke. Niet alleen op dit gebied, maar in elke situatie waar zich een slachtoffer in begeeft.
Nietsmar schreef:Toch vind ik dat de maatschappij veel te veel vertrut.
Fluiten naar een vrouw op straat? Mag niet meer.
Pitspoezen of vrouwen in een mooi jurkje bij het darten? Mag niet meer.
Tegenwoordig is het al seksuele intimidatie als een man de deur open houdt voor een vrouw.