Jongetje vast in put in Marokko (update: gevonden en helaas overleden)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:45

Appeltje_1 schreef:
Klopt, maar soms worden er vertalingen in gezet van de verslaggever. Dat kan ik dan niet meer lezen

Wordt ook gek van alle dingen met, god besluit, god weet het etc. Je bent helemaal vrij te geloven wat je wilt, maar niet zo leuk om in de chat te zetten, als god wil dat hij dood gaat gaat hij dood...
Mogen ze best zeggen, maar ik vind het vervelend, dat mag ik ook zeggen

Dan zet je de chat toch lekker uit. Ik vind het wel mooi om te zien hoeveel mensen er meeleven. En dat ze dat dan uiten met smileys, tja dat is dan zo. Daar gaan ze in andere delen van de wereld anders mee om dan in ons nuchtere boerenland. Als ik berichten van mijn Afrikaanse familie ontvang, dan staat dat ook vol met smilies en wet ik het wat. Is veel gangbaarder daar. Daarbij komt dat Marokko een grotendeels gelovig land is dus dat het logisch is dat ze terugvallen op Gods wil en bidden. Mooi toch als ze daar steun uit kunnen halen.
Laatst bijgewerkt door beegee op 04-02-22 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:45

Ze zitten wel dichtbij begrijp ik. Ik heb de man niet eerder gezien dus ze zullen dicht bij zijn. Ongeveer op de hoogte waar die man hangt zou Ryan hangen. Dmv van metingen mogelijk met een grondradar oid wordt het laatste stukje begeleid. Je wil met de buis toch ook niet dat kind raken.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:46

beegee

Re: Jongetje vast in put in Marokko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:47

Ik hoop dat 't jochie het redt. Heb al de hele dag diverse livestreams aan... Kan het niet laten om toch telkens even te kijken. Het laat me (en jullie zo te lezen ook) niet los.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-22 17:47

Ik hoor allemaal mensen klappen en juichen. Volgens mij is hij er nog niet uit.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:48

Gaan ze nou via die achterwand naar beneden?

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:48

beegee schreef:
Appeltje_1 schreef:
Klopt, maar soms worden er vertalingen in gezet van de verslaggever. Dat kan ik dan niet meer lezen

Wordt ook gek van alle dingen met, god besluit, god weet het etc. Je bent helemaal vrij te geloven wat je wilt, maar niet zo leuk om in de chat te zetten, als god wil dat hij dood gaat gaat hij dood...
Mogen ze best zeggen, maar ik vind het vervelend, dat mag ik ook zeggen

Dan zet je de chat toch lekker uit. Ik vind het wel mooi om te zien hoeveel mensen er meeleven. En dat ze dat dan uiten met smileys, tja dat is dan zo. Daar gaan ze in andere delen van de wereld anders mee om dan in ons nuchtere boerenland. Als ik berichten van mijn Afrikaanse familie ontvang, dan staat dat ook vol met smilies en wet ik het wat. Is veel gangbaarder daar. Daarbij komt dat Marokko een grotendeels gelovig land is dus dat het logisch is dat ze terugvallen op Gods wil en bidden. Mooi toch als ze daar steun uit kunnen halen.

Ik zeg toch ook niet dat ze het niet moeten doen? Hartstikke lief, maar IK vind het niet fijn. Dat mag toch ook? Of dat opeens niet meer? Want mijn manier van medeleven tonen is verkeerd?
Nogmaals Mogen ze best zeggen, maar ik vind het vervelend, dat mag ik ook zeggen

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:49

Giolli schreef:
Ik hoor allemaal mensen klappen en juichen. Volgens mij is hij er nog niet uit.

Ik denk dat ze klappen omdat er iemand daar beneden is? Ik kan het allemaal niet meer volgen, zoveel verschillende "feiten" :+

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:50

Heh ik snap er niks van, ik hoor gejuigh en wat is met die man in die witte trui?
Volgens mij is hij er nog niet uit..

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:50

Ik denk dat iedereen op zijn/haar eigen manier meeleeft met Rayan, zijn geliefden en de reddingswerkers. Ik schrok van onderstaande afbeelding, daarin is globaal goed te zien wat voor werk er verzet wordt.
Afbeelding
Ik duim hard dat Rayan snel in goede/redelijke conditie uit de put gehaald zal worden, wat een nachtmerrie…

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:52

noviceh schreef:
Ik denk dat iedereen op zijn/haar eigen manier meeleeft met Rayan, zijn geliefden en de reddingswerkers. Ik schrok van onderstaande afbeelding, daarin is globaal goed te zien wat voor werk er verzet wordt.
[ [url=m/4FVhMH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik duim hard dat Rayan snel in goede/redelijke conditie uit de put gehaald zal worden, wat een nachtmerrie…

Duidelijk beeld!

Pfff, ik hoop heel erg dat ze hem er heel snel uithalen

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:53

Kun je nagaan, Julen het spaanse kindje zat op 70 meter

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:53

Ik zie wel hulpverleners met een koffer en helmen op klaar staan om de grot in te gaan.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:55

noviceh schreef:
[ [url=m/4FVhMH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zeker, ik kom steeds even hier lezen maar die beelden hoef ik niet te zien :n

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:56

Ik hoop heel erg dat die bergen niet instorten :( Als dat gebeurt, dan is Rayan nog lang niet thuis ;(

Kaarsjes branden en de duimen draaien

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 17:58

Als je de buis ziet en er moet nog een man bij dan snap je wel waarom het zo lang duurt om het laatste stuk met de hand te graven. Dat gaat maar met kleine beetjes

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-22 17:58

Ik vraag me af wat die man doet die wilt afdalen?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:02

Er wordt gezegd dat ze m kunnen zien. Nog een paar minuten voor rescue (kunnen we denk ik met een korrel zout nemen)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:03

Giolli schreef:
Ik vraag me af wat die man doet die wilt afdalen?

Blijft daar hangen. Doet metingen begreep ik.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:04

Babootje schreef:
Er wordt gezegd dat ze m kunnen zien. Nog een paar minuten voor rescue (kunnen we denk ik met een korrel zout nemen)

Pff, ik hoop deze keer echt...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-22 18:05

Ik lees dat de brandweer er nu bij komt en zie dat op de andere live ook.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:06

Gejuich en geklap

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:07

Hoop echt dat hij hier weer bovenop komt.

Is het ziekenhuis ver van deze plek?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:09

Linnie050 schreef:
Hoop echt dat hij hier weer bovenop komt.

Is het ziekenhuis ver van deze plek?

Ik las ergens dat er een helikopter klaar staat om hem te vervoeren naar het ziekenhuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:09

Appeltje_1 schreef:
Ik zeg toch ook niet dat ze het niet moeten doen? Hartstikke lief, maar IK vind het niet fijn. Dat mag toch ook? Of dat opeens niet meer? Want mijn manier van medeleven tonen is verkeerd?
Nogmaals Mogen ze best zeggen, maar ik vind het vervelend, dat mag ik ook zeggen
Dat zit gewoon heel erg in de Arabische taal verweven. :P In sha'Allah, As-salamu alaykum, Alhamdulillah etc. zijn allemaal woorden die je heel veel hoort en die een religieuze grondslag hebben. Een beetje zoals hoe Orthodoxen continu kruisjes slaan.