Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:En de gemiddelde Rus heeft geen idee en interesseert het ook niets waar Poetin mee bezig is.
enzino schreef:Houd wel in gedachten dat het daar niet muisstil was de afgelopen weken/maanden/jaren. Er zijn al tijden schermutselingen maar die halen het nieuws niet omdat het daar bijna "normaal" is geworden. Nu halen die zaken het nieuws wel en kan je snel de verkeerde conclusie trekken dat het allemaal begonnen is terwijl het gewoon een doorzetting van de afgelopen tijden is.
pien_2010 schreef:Dan is dit een leuk artikel https://nos.nl/artikel/2416251-wat-je-m ... e-conflict , want daar wordt gesteld zolang dit nog niet open is zal dit eerder als troefkaart tegen de Russen gebruikt kan worden.
Ik weet dat ik niet belangrijk ben in dit hele gebeuren, maar zoals Rusland nu bezig is met al die troepenopbouw en zeker als ze de Oekraïne binnen vallen, mag van mij dat hele project naar de prullenbak en zoeken ze het maar uit. Ikzelf voel juist minder en minder om zaken te doen met zo'n land. Want dan hang je voor de rest in de toekomst "aan de teuer" van de Russen . Lijkt me niet verstandig.
Dan heb ik het nog liever koud en dat meen ik serieus.
Citaat:De Russische president Poetin gaat de onafhankelijkheid van de zelfverklaarde Volksrepublieken Donetsk en Loehansk "in de nabije toekomst" erkennen.