Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emori schreef:De grote wegen rond Luik zijn die ook onbegaanbaar? Weet iemand dat?
capopjekop schreef:Cowboy55 schreef:Klein leed: lek aan een zolderraam. Niet veel water binnen, maar net de zolder geverfd…..kan weer deels over. Fok……
Hier ook helaas. Lekker opstaan om 5 uur. Nu staan overal pannen en potten om het water op te vangen. Maar laat ik maar niet klagen als ik naar het zuiden kijk
Jinte schreef:Klopt. De regen die hier in N-Limburg valt is niks vergeleken met Z-Limburg. Maar die maas wordt wel een dingetje. Hopelijk houden wij droge voeten.
Veel sterkte voor iedereen die hier overlast van heeft
BOTtraining schreef:Zit programma van Humberto te kijken en hoor dat het de komende dagen overstromingen in de uiterwaarden verwacht worden. Allereerst, wat een nachtmerrie voor alle inwoners die hiermee te kampen hebben.. vreselijk!
Maar wat ik me meteen afvraag..
Hoe zit het met de koeien en de paarden die daar vrij lopen? Worden die nu voortijdig geëvacueerd? Weet iemand dit?
ApplePapple schreef:Het is echt onvoorstelbaar, ik wil iedereen heel veel sterkte wensen! Ik wandel graag in Valkenburg, Vaals etc maar blijf nu uiteraard even weg, of er moet hulp nodig zijn dan kom ik graag helpen.
Verder vroeg ik me af, hoe zit het bijvoorbeeld met de mijnen? Staan die nu ook onder water?
Cowboy55 schreef:ApplePapple schreef:Het is echt onvoorstelbaar, ik wil iedereen heel veel sterkte wensen! Ik wandel graag in Valkenburg, Vaals etc maar blijf nu uiteraard even weg, of er moet hulp nodig zijn dan kom ik graag helpen.
Verder vroeg ik me af, hoe zit het bijvoorbeeld met de mijnen? Staan die nu ook onder water?
Al 50 jaarof bedoel je het Mijnmuseum in V’burg?
ApplePapple schreef:Cowboy55 schreef:
Al 50 jaarof bedoel je het Mijnmuseum in V’burg?
Ja die bedoelde ik, sorry voor mijn onduidelijkheid.
loez schreef:Jinte schreef:Klopt. De regen die hier in N-Limburg valt is niks vergeleken met Z-Limburg. Maar die maas wordt wel een dingetje. Hopelijk houden wij droge voeten.
Veel sterkte voor iedereen die hier overlast van heeft
Waar ergens woon je Jinte?
Wij wonen in Broekhuizen. 1 straat van de Maas af.
Bij ons heeft tot nu toe nog nooit water gestaan. Stukje verderop in de straat (vanuit ons loopt dat naar beneden) wel.
Ik zal vanavond de straat eens oversteken om te gaan kijken hoe het er voor staat daar!