Boras schreef:Leo schreef:Dan sluit ik nog af met: ontzettend rot dat mods zo veel last ondervinden van nare pb's en roddelcircuits. Dat is niet alleen van deze tijd, ik denk dat een hoop ex-teammies er ook mee te maken hebben gehad, maar het blijft bizar dat mensen zich geroepen voelen zich dusdanig te verlagen dat zij vrijwilligers per PB aanvallen.
Dan is het voor de dader toch gelijk over en uit op Bokt mag ik hopen.
Goed misschien kom ik nu wat hard/bitter over maar vind het oprecht jammer hoe we als team nu eea over ons heen krijgen en t niet goed kunnen doen.
En aangezien ik weet dat we met ons alle ons stinkende best doen wil ik t iig voor ons opnemen.
Ik denk dat je versteld staat van wat er soms op ons bordje komt.
Aan de ene kant "hoort t erbij" en kan je soms best begrijpen dat er wat heftige reacties ergens op komen.
Maar wat er via pb voorbij komt zetten soms lusten de honden geen brood van.
Echter zijn het vaak de net binnen de lijntjes berichten en daar kunnen we natuurlijk niet iemand voor van bokt gooien.
Gelukkig zijn er ook die uiteindelijk met een prettige discussie wel normaal afsluiten.
Dus hoewel we continue bezig zijn met zn alle om alles zo goed mogelijk te verbeteren zouden we het vanaf de andere kant ook graag zien bij een aantal.
Voorbeeld mbt Shanna. Dat je een mening mbt haar topic en het wel of niet ok vinden van dierenpolitie erbij halen hebt is 1. Dat er vervolgens ...ik noem t maar bij naam...walgelijke pbs haar kant op komen als ze al een simpele pb stuurt of iemand ergens op wil letten in een discussie topic dan vraag ik me echt af waar een aantal mee bezig zijn.
Je hoeft iemand niet geschikt te vinden voor zijn of haar werk, dat geeft nog niet het recht op die manier met iemand om te gaan. En al helemaal niet om een simpel berichtje in functie.
"We" willen allemaal vanalles en t liefst met zo min mogelijk gedoe van mods maar tegelijkertijd als er ingegrepen moet worden dan moeten we dat duidelijk doen.
Maar als dat dan gebeurd is het meteen vol tegengas.
Het gaat natuurlijk 2 kanten op. Als een topic niet ontspoort of gewoon met een simpel bijstuurberichtje van ons zonder een hulk te hoeven sturen weer goed loopt is er niks aan de hand. Ik plaats ook graag een complimenten hulk als ik de felle discussie topics goed zie lopen. Want ook dat mag gezegd worden en vind ik ook leuk om te doen.
Maar als een simpel berichtje al niet helpt dan gaat er een hulk of andere sanctie in.
Het hangt dan van de gebruiker af hoe het verder loopt.
@leo waar zie je dat meedenken niet gewaardeerd wordt? Precies een bericht wat overkomt (zo voelt t dus) als een sneer. Van wat ik zie is meedenken helemaal geen probleem.
Hou er alleen rekening mee dat niet alles zo besproken of toegezegd kan worden natuurlijk. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook.
Ach weet je... ik klink nu even als een oude zuurpruim terwijl dat beslist niet zo is

Maar misschien is het motto behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden een goede manier van reageren hier en irl.