Joh, als je al die maatregelen zo rot vind, dan ga je toch met een niet schoongemaakt winkelwagentje boodschappen doen? Van mij mag je hoor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:wilmatj schreef:Laten we anders een kritisch kijken naar de rivm en de regering waar jullie zoveel vertrouwen in hebben.
Weten jullie het CO2 verhaaltje nog? De schuld van de boeren niet waar? Volgens rivm en de regering in ieder geval.. Maar nu er minder verkeer is, minder luchtverkeer... Woooww.. wat gek.. alle waardes laag, zo laag zijn ze lang niet geweest.. En wat zijn de boeren nu aan het doen?? Ja mest rijden.. Het moment waar zij juist zo onwijs veel uitstoten.
Maar rivm.. ja jongens, heel betrouwbaar.. Die regering.. Ook.. Goedzoo.
Jullie zijn gewoon naïef en durven niet zelf een mening te vormen, zelf onderzoek te doen.
Maar geloof de regering, niet klagen achteraf dan als het toch niet klopt..
Laatste wat ik zeg, jullie zijn niet meer te redden
Moet frustrerend voor je zijn om zoveel kennis te bezitten in een land vol nitwits.
Gini schreef:wilmatj schreef:Ik vind het zo grappig dat jij dat zo denkt en vertelt, maar je hebt zelf echt 0.0 kennis. Verwacht dat andere alles maar even voor je oplossen. Zonder 1 keer na te denken.. Hey is dit wel de juiste weg? Ben ik het hier wel mee eens?
Ik snap niet dat je zo je leven laat bepalen. Als de regering zegt.. Spring in de sloot.. Doe je dat dan ook? Dan ga je toch ook eerst vragen waarom? Dan ga je toch ook niet zomaar klakkeloos iets accepteren en doen?
Maar waarom zie jij het zo zwart wit, wilmatj? Ofwel ben je 100% voor wat de regering doet ofwel 100% tegen. Zo werkt het toch niet?
Het is natuurlijk een enorme boost voor je ego om iedereen domme schapen te noemen en jij jezelf er als slimme vos boven plaatsen, maar het zou fijn zijn als je dan ook echt met goede argumenten van wat dan wel goed is en bewijzen voor je beweringen en goede artikels kwam in plaats van met zo wat kreten wat je nu doet. Want zelfs al zou je een punt hebben, het komt helemaal niet over nu omdat je precies maar wat aan het roepen bent.
rien10 schreef:Ja. Want alu hoedjes helpen om niet van de platte aarde af te vallen.![]()
Joh, als je al die maatregelen zo rot vind, dan ga je toch met een niet schoongemaakt winkelwagentje boodschappen doen? Van mij mag je hoor.
wilmatj schreef:rien10 schreef:Ja. Want alu hoedjes helpen om niet van de platte aarde af te vallen.![]()
Dat doe ik ook hoor, maak je geen zorgen. Ik hou me ook niet heel best aan de 1.5meter afstand. En grappig.. Ben nog niet ziek. Fijn toch?
Destination schreef:wilmatj schreef:
Dat doe ik ook hoor, maak je geen zorgen. Ik hou me ook niet heel best aan de 1.5meter afstand. En grappig.. Ben nog niet ziek. Fijn toch?
Fijn voor jou, maar waarom is het zo moeilijk om je aan de regels te houden? Onbegrijpelijk
Destination schreef:wilmatj schreef:
Fijn voor jou, maar waarom is het zo moeilijk om je aan de regels te houden? Onbegrijpelijk
wilmatj schreef:1. die kans was er ook geweest als ik de regels wel volgde.. Op de producten in de winkel kan net zoveel virus zitten als op het winkel karretje..
2. en ik houd me mond, wilde iets zeggen, maar is niet gepast..
wilmatj schreef:1. die kans was er ook geweest als ik de regels wel volgde.. Op de producten in de winkel kan net zoveel virus zitten als op het winkel karretje..
verootjoo schreef:Waarom ben ik een dom schaap?
Omdat ik geen aluhoedje op heb?
Of omdat ik vertrouwen heb in wetenschappers?
Of omdat ik best wat vertrouwen heb in de mensen die zo goed mogelijk beleid proberen te maken om NL door deze crisis te loodsen?
Kennis heb ik best, zit momenteel midden met m’n neus in de covid voor m’n werk.