Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BMHP schreef:En ik vind het nogal knap van jou dat jij exact weet hoe het dan blijkbaar wel zit. En dat jij exact weet wat Trump denkt.Ik vind het nogal knap dat jij exact weet wat de geheime dienst of Trump nooit zal doen, ik denk dat dat een misvatting is van jouw. Dat jij de indruk hebt dat Trump dat nooit zal doen is precies wat Trump wil.
Askja schreef:BMHP schreef:En ik vind het nogal knap van jou dat jij exact weet hoe het dan blijkbaar wel zit. En dat jij exact weet wat Trump denkt.Ik vind het nogal knap dat jij exact weet wat de geheime dienst of Trump nooit zal doen, ik denk dat dat een misvatting is van jouw. Dat jij de indruk hebt dat Trump dat nooit zal doen is precies wat Trump wil.
Bronnen?
[b]Maargoed, blijkbaar - daar hint je althans op in je eerdere post - weet je ook alle ins and outs van het functioneren van de Nederlandse geheime dienst.[/b]
Ailill schreef:Ladybird schreef:Vluchtelingen: Absoluut welkom.Ik ben ook benieuwd hoe men reageert dan als er straks op grote schaal vluchtelingen naar Nederland komen, want dat zie ik ook wel weer gebeuren.
Ik ben vooral benieuwd hoe NL gaat reageren als de USA hier opeens ons land binnenkomt en besluit het roer om te gooien.
BMHP schreef:De beslissing om Soleimani aan te vallen is al heel lang geleden gemaakt. Op het moment dat de kans zich voordoet wordt Trump echt niet uit zijn bed gebeld. De lijst van moorden door de geheime diensten is ...... aanzienlijk. ook in Nederland hebben we te maken met waarschijnlijk door Iraanse moordcommando's uitgevoerde moorden. In Engeland is de lijst van de door de KGB uitgevoerde aanslagen/moorden aanzienlijk en ruimschoots in het nieuws.
De lijstjes van de Amerikanen worden uiteindelijk door Trump goedgekeurd, alleen achteraf krijgt Trump de resultaten te horen.
M.a.w. Trump heeft daar nauwelijks invloed op, hij is daarvoor veel te druk, heeft er geen tijd voor.
Deze zaken vallen onder special Forces en de CIA.
Ik vind het nogal knap dat jij exact weet wat de geheime dienst of Trump nooit zal doen, ik denk dat dat een misvatting is van jouw. Dat jij de indruk hebt dat Trump dat nooit zal doen is precies wat Trump wil.
BMHP schreef:Ik weet iets meer dan de gemiddelde Nederlander. Maar ik zit niet aan tafel. Ik heb ook nergens beweert wat er precies wel is gebeurd. Wat ik wel weet is dat geheime diensten zich niet aan de regels van een rechtsstaat houden. Niet in Nederland , niet in Amerika.
Mensen die denken dat een Premier, of een secretaris Generaal van een geheime dienst alles volgens protocol doen, en geen enkele wet overtreden, hebben boter op hun hoofd.
Verdiep je eens in de wijze waarop Trump met Internationale verdragen omgaat, en verklaar dan opnieuw wat Trump nooit zal doen.
De lijst met 52 doelen is ook niet alleen van gisteren
pien_2010 schreef:Volgens anonieme bronnen in het pentagon zijn er aanwijzingen dat het hoogstwaarschijnlijk is dat Iran luchtafweer per ongeluk het vliegtuig omlaag heeft gehaald.
Of dit zo is, is nog de vraag, want bronnenzijn anoniem en kloppen vaker niet.
Ik hoop zo dat dit niet waar is.
Teheran ontkent in alle toonaarden dit scenario. Zodra de zwarte doos is gelezen weet men hopelijk wat er echt is gebeurd.
Bron NOS journaal 20.00 uur
Paardenfan25 schreef:
elnienjo schreef:Oorlog voeren is anno nu een kwestie van strategie; met een paar mensen (m/v) kunnen ze voorzieningen plat leggen (internet, elektra, gas) of drinkwater besmetten. Zoiets ontwricht de huidige maatschappij natuurlijk enorm.
elnienjo schreef:Oorlog voeren is anno nu een kwestie van strategie; met een paar mensen (m/v) kunnen ze voorzieningen plat leggen (internet, elektra, gas) of drinkwater besmetten. Zoiets ontwricht de huidige maatschappij natuurlijk enorm.