Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Heerlijk die reacties hier !![]()
Zo leer ik nog eens wat !![]()
Ik begrijp die totale afkeer ook niet zo. Veel reguliere medicijnen zijn ook drugs. Met vaak hele nare bijwerkingen. Maar daar hoor je niemand over, want de dokter heeft het voorgeschreven
Bubblewrap schreef:sureido schreef:Dus als je drugs gebruikt ben je meteen een junk?
Het gaat om het voorbeeld![]()
Veel drugs zijn afgeleid van medicijnen. Tuurlijk ben je geen junkie als je eens een pilletje of lijntje hebt gebruikt.
Dioxide schreef:Tivoli schreef:Maar hooikoorts in de winter komt door de paarden
Ja precies! En een allergietje voor x of y is tegenwoordig ook de normaalste zaak
Astorga schreef:De wereld kan wel vergaan door één keer xtc. Iig de wereld van een familie en vriendengroep toen hun zoon/neefje/vriend overleed door één zo'n snoepje.
Ik vind juist dat er veel te makkelijk over gedacht wordt.
Ben op werk ook jongere tegengekomen met hartspierschade door dergelijk snoepgoed. Lekker dan als je de rest van je leven met dat hart moet doen.
Voor de patiëntengroep waar ik voor zorg is de afgelopen decennia de levensverwachting juist enorm gegroeid door de ontdekking van bepaalde medicatie. Dat betekent wel dat zij op latere leeftijd vaak chronische problemen hebben, maar alternatief was dat zij die latere leeftijd niet zouden kunnen bereiken.
Maar goed. Mijn mening is vast niet hip en populair onder de huidige drugsgebruikers.