Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in allerlei onaardige mensen zoals Geer&Goor of Jan&Conrad.
(Misschien met Ali B samen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxCYNNxx schreef:(...)
Dat die man voor Zweden zo reageerde toen Zweden hun punten kreeg, begrijp ik wel. Die presentatoren brachten het allemaal echt alsof Zweden die benodigde 253 punten wel binnen hadden gekregen en dan blijkt het ineens maar 93 te zijn. Ik dacht zelf ook al toen ze maar bleven rekken en die 253 maar bleven noemen; ah nee he, Zweden wint dus...en toen kwamen de werkelijke punten.
Volgens mij heeft die gast hetzelfde als mij gedacht...nou ja, die dacht; YES its in the pocket....dus ik begrijp wel waarom die ineens zo betrok; grotere anticlimax kan je toch niet hebben als artiest.
Neverland schreef:Blijkbaar kan je Madonna's optreden niet zien omdat er iets was met haar optreden en Palestina. Ik wou het ook nog even terug kijken maar helaas. Kan alleen crappy kwaliteit kijken van de mensen in het publiek die het hebben gefilmd.
Neverland schreef:Blijkbaar kan je Madonna's optreden niet zien omdat er iets was met haar optreden en Palestina. Ik wou het ook nog even terug kijken maar helaas. Kan alleen crappy kwaliteit kijken van de mensen in het publiek die het hebben gefilmd.
Witchcraft schreef:_kajo_ schreef:Zenuwslopend die puntentelling.
ik heb alles gekeken totdat Madonna ging zingen en toen viel ik in slaap. Heb heel de puntentelling gemistBaal er wel een beetje van.
Barbet schreef:Misschien dat Martijn Krabbé en Wendy van Dijk volgend jaar kunnen presenteren.
Ze zijn al jaren gewend om samen te werken
xxCYNNxx schreef:Neverland schreef:Blijkbaar kan je Madonna's optreden niet zien omdat er iets was met haar optreden en Palestina. Ik wou het ook nog even terug kijken maar helaas. Kan alleen crappy kwaliteit kijken van de mensen in het publiek die het hebben gefilmd.
Ah het kwartje is na pakweg 35 jaar eindelijk bij dr gevallen; ze kan niet live zingen, nooit gekund en zal ze ook nooit kunnen ook.
Het zou tijd worden dat dat kwartje eens viel zeg
Palestina etc heeft er namelijk niks mee te maken; alle andere optredens van de finale zijn namelijk wel gewoon terug te zien op youtube