Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shadow0

Berichten: 43584
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 17:43

Waarom zou Ilse het eigenlijk niet gaan presenteren met nog iemand? (Samen met Waylon moesten we maar niet doen) Zij heeft het songfestival ook bijna gewonnen.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in allerlei onaardige mensen zoals Geer&Goor of Jan&Conrad.

(Misschien met Ali B samen? _O- )

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Duncan heeft het Euro Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 17:53

Geer & goor... alsjeblieft niet....

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Duncan heeft het Euro Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 17:59

Jaweeel, dan wordt t eindelijk leuk :+

xxCYNNxx

Berichten: 5665
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:00

als je als land compleet af wil gaan moet je die 2 als presentatoren nemen; weet je gelijk dat Nederland nooit meer wint, zelfs niet als we met een nummer komen waar niemand om heen kan.

Dat daar nog een petitie voor gestart is ook nog.....vast iemand in een dronken bui geweest.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Duncan heeft het Euro Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:03

Dat is wel erg dramatisch cynn. :+

Piekosjj

Berichten: 5501
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:05

Als je op 1 manier je land voor schut wilt zetten is het door geer & goor te laten presenteren :')

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:06

Bellatrix schreef:
Ik heb echt nog nooit van die Emma gehoord. _O-

Ik ga het optreden van Madonna es opzoeken...ben nu toch wel benieuwd. :=


Ik ook niet. Wat een hysterische chick zeg! :')

Madonna was echt bar en boos! :') Die heeft haar beste tijd wel gehad!

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:11

xxCYNNxx schreef:
(...)
Dat die man voor Zweden zo reageerde toen Zweden hun punten kreeg, begrijp ik wel. Die presentatoren brachten het allemaal echt alsof Zweden die benodigde 253 punten wel binnen hadden gekregen en dan blijkt het ineens maar 93 te zijn. Ik dacht zelf ook al toen ze maar bleven rekken en die 253 maar bleven noemen; ah nee he, Zweden wint dus...en toen kwamen de werkelijke punten.
Volgens mij heeft die gast hetzelfde als mij gedacht...nou ja, die dacht; YES its in the pocket....dus ik begrijp wel waarom die ineens zo betrok; grotere anticlimax kan je toch niet hebben als artiest.


Dat gevoel kreeg ik ook wel, ja.
Alsof het echt nipt zou zijn en die 253 punten zo belangrijk waren om nog eens te noemen. En nog eens. En nog eens.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Duncan heeft het Euro Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:14

Blijkbaar kan je Madonna's optreden niet zien omdat er iets was met haar optreden en Palestina. Ik wou het ook nog even terug kijken maar helaas. Kan alleen crappy kwaliteit kijken van de mensen in het publiek die het hebben gefilmd.

mika11

Berichten: 11142
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-19 18:17

Misschien dat Martijn Krabbé en Wendy van Dijk volgend jaar kunnen presenteren.
Ze zijn al jaren gewend om samen te werken :D

xxCYNNxx

Berichten: 5665
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:19

Neverland schreef:
Dat is wel erg dramatisch cynn. :+


hahaha ja, maar past wel bij de eurovision experience :+ Beetje drama hoort erbij :P

Suzanne F.

Berichten: 49659
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:20

Barbet schreef:
Misschien dat Martijn Krabbé en Wendy van Dijk volgend jaar kunnen presenteren.
Ze zijn al jaren gewend om samen te werken :D


Lets get ready to rrrrrrrrrrrrrumble!

xxCYNNxx

Berichten: 5665
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:22

Neverland schreef:
Blijkbaar kan je Madonna's optreden niet zien omdat er iets was met haar optreden en Palestina. Ik wou het ook nog even terug kijken maar helaas. Kan alleen crappy kwaliteit kijken van de mensen in het publiek die het hebben gefilmd.



Ah het kwartje is na pakweg 35 jaar eindelijk bij dr gevallen; ze kan niet live zingen, nooit gekund en zal ze ook nooit kunnen ook.
Het zou tijd worden dat dat kwartje eens viel zeg

Palestina etc heeft er namelijk niks mee te maken; alle andere optredens van de finale zijn namelijk wel gewoon terug te zien op youtube

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:25

Neverland schreef:
Blijkbaar kan je Madonna's optreden niet zien omdat er iets was met haar optreden en Palestina. Ik wou het ook nog even terug kijken maar helaas. Kan alleen crappy kwaliteit kijken van de mensen in het publiek die het hebben gefilmd.

https://youtu.be/UHIbjuZ22ck

Suzanne_J

Berichten: 1460
Geregistreerd: 29-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:26

Aaaaaah ik ben een diehard Eurosong fan en ging natuurlijk ook helemaal uit mijn dak gisteren! *\o/* *\o/* *\o/*
Ik begin ook alvast te sparen want volgend jaar wil ik daar in het publiek staan met mijn vlag. :)F

Overigens erger ik me wel een klein beetje aan alle mensen die duidelijk al jaren geen Eurosong meer volgen, maar hier nu ineens wel een mening over hebben. Ja, Eurosong heeft een politiek karakter (maakt het des te interessanter :)) ) en er is wat vriendjespolitiek (maar volgens mij zijn wij ook blij met de 12 punten van België), maar het is echt geen oostblokfeest. Als je kijkt naar de winnaars van de afgelopen 10 jaar zie ik onder andere toch echt Zweden, Portugal, Duitsland, Oostenrijk en Denemarken staan.

Daarnaast zijn er inderdaad vaak vreemde, hysterische en slecht gezongen nummers bij, maar er zijn altijd ook echt goede inzendingen die ook kunnen winnen. Zo werd het liedje van Loreen en Mans een hit in heel Europa en 2 jaar geleden won Portugal met een rustig nummer.

Ik blijf in idee geval nog even in mijn Eurovisie bubbel zitten! <3






Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:40

_kajo_ schreef:
Zenuwslopend die puntentelling.

ik heb alles gekeken totdat Madonna ging zingen en toen viel ik in slaap. Heb heel de puntentelling gemist :') Baal er wel een beetje van.

Ineke2

Berichten: 33179
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Duncan heeft het Euro Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:47

Suzanne: NL kreeg “ maar” 6 punten van België

Marocje
Berichten: 5637
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:48

Suzanne J: volgens mij hadden we er ‘maar’ 5 van België. Was daar gister lichtelijk verbaasd over nl.

Iloveiswan

Berichten: 3324
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:49

Witchcraft schreef:
_kajo_ schreef:
Zenuwslopend die puntentelling.

ik heb alles gekeken totdat Madonna ging zingen en toen viel ik in slaap. Heb heel de puntentelling gemist :') Baal er wel een beetje van.


je kan de punten telling op youtube nog terug kijken. Zoeken naar de live show en dan doorspoelen :j heb ik net tijdens het eten ook even gedaan haha :P

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:50

Volgens mij geeft België al jaren niet de 'douze points' aan Nederland.

Shadow0

Berichten: 43584
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:53

Barbet schreef:
Misschien dat Martijn Krabbé en Wendy van Dijk volgend jaar kunnen presenteren.
Ze zijn al jaren gewend om samen te werken :D

Ik snap het hele bestaan van Martijn Krabbe dus niet. Wendy gaat nog wel, maar ik vind Martijn echt afschuwelijk slecht als presentator, en zet als ik al kijk meestal het geluid uit als hij aan het woord is. Waarom blijft iemand zo lang op zo'n positie terwijl hij het zo slecht doet?

zonnebloem18

Berichten: 24888
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Duncan heeft het Euro Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:55

Niet mee eens, Martijn deed het bij de Passion ook echt heel goed. Hij is daar echt heel geschikt voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:57

De Belgische jury gaf ons 6 punten, maar het publiek in België gaf ons wel 12 punten! Dankjewel lieve buren *\o/* !

Ineke2

Berichten: 33179
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Duncan heeft het Euro Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:00

Niet mee eens inderdaad, ik vind Martijn een prima presentator. Vele malen een betere optie dan Gordon.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:01

xxCYNNxx schreef:
Neverland schreef:
Blijkbaar kan je Madonna's optreden niet zien omdat er iets was met haar optreden en Palestina. Ik wou het ook nog even terug kijken maar helaas. Kan alleen crappy kwaliteit kijken van de mensen in het publiek die het hebben gefilmd.



Ah het kwartje is na pakweg 35 jaar eindelijk bij dr gevallen; ze kan niet live zingen, nooit gekund en zal ze ook nooit kunnen ook.
Het zou tijd worden dat dat kwartje eens viel zeg

Palestina etc heeft er namelijk niks mee te maken; alle andere optredens van de finale zijn namelijk wel gewoon terug te zien op youtube


Dat weet ik dus niet... Op het einde van haar optreden staat Palestina met Israel omarmt... Hoorde bij haar show. Het is wel toevallig dat het officele kanaal dat niet online heeft staan.