Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cookies schreef:Ik heb er 1 van lush gehad, maar m'n haar was net strotouw na het wassen. Maar ik ga het toch nog een keer proberen. Wel met een ander merk.
magda_90 schreef:Je moet bij die van Lush ook conditioners zoals appelazijn er achter aan gebruiken. Want die van Lush zijn dermate heftig dat ze alle haarschubben open zetten en dingen als appelazijn sluit ze juist weer.
Jennyj01 schreef:Blijheid schreef:Iemand nog een tip voor een niet-plastic herbruikbare drinkfles in een kleine maat, 200-250-300 ml? Ik heb al een fijne 600ml fles, prima voor als ik met de rugzak weg ben, maar te groot/zwaar voor in een handtas
Mijn koffie beker uit de eerdere post is 200ml.
Sheran schreef:magda_90 schreef:Je moet bij die van Lush ook conditioners zoals appelazijn er achter aan gebruiken. Want die van Lush zijn dermate heftig dat ze alle haarschubben open zetten en dingen als appelazijn sluit ze juist weer.
Ben ik het niet helemaal mee eens, het hangt helemaal van de versie af die je gebruikt en hoe geschikt die zijn voor je haar. Soak and Float vind ik zelf bijvoorbeeld erg zacht en in Godiva zit al een conditioner verwerkt (ik vind hem zelf minder fijn omdat het mijn haar slap maakt, maar dat is heel persoonlijk). Ik gebruik vaak nog wel een olie na het wassen maar ook als ik mijn haar alleen met shampoo was moet het niet als stro aanvoelen
Natuurlijk geeft het wel een ander gevoel dan shampoo met siliconen: die maken je haar heel glad. Dus als je dat normaal hebt zul je inderdaad aan het gevoel moeten wennen.
Duke schreef:Mooi topic! Ik volg mee!
Wat ik al doe:
-Wasbaar maandverband