Gezin bijna aangevallen in Beekse Bergen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:50

Kwanyin schreef:
Zou me nog niet verbazen een paar jaar later aan een Franse Kersttafel: "Papa, vertel nog eens over die keer dat we bijna werden verslonden door bloeddorstige jachtluipaarden maar jij ons heldhaftig in veiligheid bracht?" :+
als ze tegen dan niet door een groep wilde berggeiten vertrappeld zijn

_O- nou volgens mij zag ik die vader als eerste weer terug in de auto schieten, niet alleen mega dom en levensmoe maar ook nog een held op sokken dus... dachten ze dat ze op de kinderboerderij waren ofzo??

SG1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:04

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:04

Het lijkt mijn vriend wel een goed idee om alle bezoekers eerst een IQ-test te laten doen alvorens ze het park mogen betreden.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 19:49

Jolien87 schreef:
Het lijkt mijn vriend wel een goed idee om alle bezoekers eerst een IQ-test te laten doen alvorens ze het park mogen betreden.

En een cursus 'begrijpend lezen'

Christiene

Re: Gezin bijna aangevallen in Beekse Bergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:51

Dat kind rent net op tijd in de armen van der moeder.

Mazzel dat mama met der armen zwaait en steeds rustig terug loopt..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:55

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:58

Ergens begrijp ik dat aan de andere kant, want had hij op dat moment moeten doen? Op die jachtluipaarden in moeten rijden? Als hij hen had afgeleid waren ze misschien alsnog te pakken genomen.

Hij had beter na de eerste keer uitstappen daar heen kunnen rijden en dan zeg van van hey koekwauzen, gauw die auto in.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:02

Als je goed kijkt dan zie je dat er ook een auto is die langsrijdt en stilstaat naast de Fransen. Ik neem aan dat zij er ook wel iets van gezegd hebben.
Iedereen reageert op zijn eigen manier en daar kun je pas over oordelen als je daadwerkelijk in die situatie hebt gezeten.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:03

Magrathea schreef:
Filmer blikt terug, blijkbaar krijgt hij veel vervelende reacties omdat hij niet heeft ingegrepen
https://nos.nl/artikel/2231380-waarom-g ... shock.html

Belachelijk. Het is zo simpel om alles en iedereen de schuld te geven als iemand zelf gewoon oliedom bezig is geweest.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:07

Nou inderdaad. En wat als hij wel getoeterd had? Dan waren de cheetahs misschien totaal niet afgeleid, maar die mensen wel. En wie weet was het misschien juist op dat moment mis gegaan. Lekker makkelijk praten achteraf. Zij zijn dom geweest en ik denk dat je als toeschouwer gewoon compleet verbouwereerd bent.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:08

Die beestjes zijn overigens nog best netjes. Ze hebben die mensen goed bang gemaakt, maar uiteindelijk niks gedaan.
Zij zijn slimmer dan die mensen...

SG1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:08

Ik film ook niet zo snel, maar je weet niet wat je op basis van adrenaline wél of niet doet.... Al was die familie verscheurd, ik had mooi niet uitgestapt.....
iets met “eigen schuld”....

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:30

De man zei dat hij niet per se die mensen filmde maar bezig was de cheetas te filmen en toen zag hij dat.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:35

Hij was inderdaad al aan het filmen (de slapende jachtluipaarden) en toen zag hij ze ineens uitstappen en bleef toen uit verbazing/shock maar filmen. Was volgens mij ook niet de bedoeling dat t zo viral ging haha

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 21:01

Makkelijk natuurlijk om de filmers de schuld te geven, die mensen moesten maar gewoon niet zo achterlijk zijn. :')
Commentaar op FB 'Hadden ze niet tegen die mensen gaan kunnen zeggen dat ze terug in hun auto moesten'
Precies alsof ze zelf niet weten dat het niet mag. En hoe ga je dat zeggen? Dan moesten zij hun raam al opendraaien, langs hun gaan rijden, waardoor die mensen mogelijk niet meer in hun auto kunnen geraken als ze te dicht op de deuren staan... Zelf wat verantwoordelijkheid nemen mag ook wel.

Als ik lees dat die gasten al iets gezegd hadden tegen hun was ik waarschijnlijk ook gewoon gaan filmen. Dit is zo dom dat je het bijna niet zou geloven als iemand je het verteld... Al gebeurt het waarschijnlijk wel vaker.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 21:23

Wat een stelletje idioten zeg, hoe stom kan je wel niet zijn. Het staat er in alle talen op dat je tijdens het rijden niet uit de auto mag stappen. Dus ook in het Frans. En dan nog gewoon doen .

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 22:27

Jolien87 schreef:

Hoezo? Dat park betreden is de IQ-test. Dit gezin is gezakt.

amaniblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 22:52

"Ik zou zo graag een kindje lusten"
(Stuur meer Fransen.) :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 22:54

oomens schreef:
Jolien87 schreef:

Hoezo? Dat park betreden is de IQ-test. Dit gezin is gezakt.

Misschien een oefentoets, dan?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 22:58

:') even Apeldoorn bellen.... :+

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 23:11

_O- _O- _O- _O- Geweldig, dat was al een oude mop _O-

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 23:12

Ook echt he. Die twee kids lopen gewoon helemaal los. Volwassen man vliegt richting auto? 1 kind rent mee. Kleinste kind rent ook mee, maar ziet ineens een cheeta’s voor zich en draait om en rent naar moeder met cheeta’s achter hem aan. Moeder tilt dat kind op. Pffff. Dat had écht anders kunnen aflopen. En wat is die vent een kloot viool zeg, om zonder aan de kinderen te denken terug te rennen.

Wát een idioten. Ben blij dat we hier in nederland nuchter genoeg zijn om te zeggen dat er geen maatregelen komen, omdat deze mensen zelf écht té dom waren.

Ergste is nog. Als dit in amerika zou gebeuren, ging het park gelijk dicht en kwam het gezin er met een dikke schade vergoeding mee weg. Want het park had ze beter moeten beschermen.

Gezeik op de filmer vind ik ook stom. Wat had hij moeten doen dan? Zelf opgegeten moeten worden? Ik bevries ook bij dit soort dingen hoor.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 23:22

Oooh die is heel erg oud :')

En heel toepasselijk.

fleur1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 23:29

Shiloh schreef:
Ergste is nog. Als dit in amerika zou gebeuren, ging het park gelijk dicht en kwam het gezin er met een dikke schade vergoeding mee weg. Want het park had ze beter moeten beschermen.

.

Valt wel mee.

Ben in heel wat parken geweest in de VS
Wat daar belangrijk is dat de waarschuwingen duidelijk zijn.

Dus als een park kan aantonen dat je vooraf op de risico's bent gewezen en je zelf de regels hebt overtreden is het daar ook een gevalletje : Eigen risico

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 23:33

Het valt mij ook echt nu pas op nu ik het filmpje op de computer kijk dat de ene cheeta dat kind ook echt bijna te pakken heeft. Die jaagt echt wel op het kind. Gelukkig rent hij naar zijn moeder terug.

Het is ook echt weer niet te geloven.
Je ziet het zaagsel bijna vallen als ze rennen..