Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rumay schreef:Vorig jaar november waren wij in Aberdeen, Schotland en het viel mij daar op hoe divers de kleding stijl van de jeugd (ook andere hoor) is, bijna niet de kapotte spijkerbroek met shirt en sneakers.
Ik vond het een verademing dat de jeugd zich daar blijkbaar wel durft te onderscheiden van elkaar en een eigen kledingstijl kiest.
Riddershow schreef:Ik vroeg het mijn man, hij is docent. Zijn reactie; Sub-culturen zijn dood.
Niet alleen de alto's, goth's of metalheads (die op zijn school toch al zelden waren) ook de "rappers", gabbers of een rasta-look.... Je ziet het niet meer. En als iedereen zich "mainstream' draagt is het geen wonder dat alles "op elkaar lijkt".
Ayasha schreef:Riddershow schreef:Ik vroeg het mijn man, hij is docent. Zijn reactie; Sub-culturen zijn dood.
Niet alleen de alto's, goth's of metalheads (die op zijn school toch al zelden waren) ook de "rappers", gabbers of een rasta-look.... Je ziet het niet meer. En als iedereen zich "mainstream' draagt is het geen wonder dat alles "op elkaar lijkt".
Ik denk niet dat die dood zijn. large en andere alternatieve kledingssites doen nog steeds goede zaken.![]()
ben ik dan de enige die het dusdanig weinig intereseert wat anderen aan hebben dat het me niet eens op valt of iedereen al dan niet hetzelfde uitziet?![]()
Ik draag waar ik me goed bij voel en ik kijk niet of dat op dat moment mode is. Waarschijnlijk is dat voor veel anderen ook zo. En als iets in de mode is, is het nu eenmaal een stuk makkelijker te vinden in de winkel. Dus meiden die graag gaan shoppen hebben nu eenmaal vaak kleding die op dat moment veel te vinden is.
"mijn" stijl (voor zover je het stijl kan noemen) vind ik momenteel niet in de winkels.Nu heb ik ook een hekel aan shoppen dus ik kan rustig wachten tot ik wel iets vindt dat me aan staat maar voor veel meiden is shoppen een soort hobby.
En die hun stijl is dan veel meer onderhevig aan wat op dat moment te kopen is.
Riddershow schreef:Ik vroeg het mijn man, hij is docent. Zijn reactie; Sub-culturen zijn dood.
Jildau schreef:Maar schoenen aantrekken die je niet mooi vindt met de reden dat er niks anders is vind ik dan wel weer onzin. Met de komst van het online bestellen is er volgens mij juist van alles makkelijk te verkrijgen.
DezeNaam schreef:Jildau schreef:Maar schoenen aantrekken die je niet mooi vindt met de reden dat er niks anders is vind ik dan wel weer onzin. Met de komst van het online bestellen is er volgens mij juist van alles makkelijk te verkrijgen.
Geen zorgen ik trek nu ook weer niks aan dat ik echt lelijk vind.Zo vind ik die schoenen ook niet per se lelijk maar ik had er liever andere gehad.
Online schoenen bestellen doe ik (niet meer), je weet nooit of ze groter of kleiner uitvallen.
Nabster schreef:Wat is er controversieel aan dit onderwerp? Het is een andijvietopic naar mijn mening, laten we het niet boeiender maken dan het is.
Shenavallie schreef:Heel erg misschien (of ik moet toch maar eens over mijn ergernis heen stappen en mijn bril op gaan doen), maar ik zie het verschil niet tussen jongens en denk heel vaak dat mijn zoon aan komt fietsen. Doe ik heel blij, is het totaal iemand anders...
Ze hebben tegenwoordig allemaal hetzelfde kapsel, zijn bijna allemaal lang, slank en hebben geen jas maar een (donker)vestje aan... Ik durf dus niet meer te zwaaien of te roepen, dus zal eerdaags wel een mopper krijgen dat ik niet reageer.
Wat was het makkelijk toen mijn zoon nog een hanekam had.