Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Het valt nu in Miami nog best mee he. Ja, enorm harde wind, maar het is nog niet alsof je daar niet veilig rond kan lopen. Zelfs op de Keys valt het nog mee, orkaan komt pas morgen aan het einde van de dag (onze tijd) daar aan land. Dus zo gek is het niet dat ze gewoon buiten lopen.
Op de Bahama's een interessant verschijnsel trouwens, de orkaan heeft het oceaanwater verplaatst. https://twitter.com/weermanreinier/stat ... 7551711232
sureido schreef:Er zitten al enorm veel shelters vol en er is gezegd dat je daar gewoon niet moet zijn, al even geleden. Dan ga je daar gewoon niet rondlopen toch? Of denk ik alleen zo. Ik had mijn koffers al een week geleden gepakt
sureido schreef:Na je uitleg [naam] kom ik er nog steeds niet bij. Miami is kwa overstromingen hier niet op gebouwd. Dus waarom blijf je in hemelsnaam daar als je ook gewoon een stuk noordelijker kan? Ik ben er ooit geweest en het is zeker in Miami beach volledig omringd met water, waarom lopen mensen daar dan nog rond? Nou ja deze discussie heeft weinig zin, aan het aantal mensen wat er rondloopt nu en normaal hebben veel mensen dezelfde gedachten als ik.