Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik mis de optie 'ik stem blanco'. Het liefst zou ik stemmen op een rechtse partij die echt opkomt voor de dieren, maar die bestaat niet, dus dan houdt het op.
[***] schreef:Willl65 schreef:Trouwens forum voor democratie is ook voor dierenwelzijn
Ze willen ook de agrarische sector steunen, ik weet niet precies wat ze daar onder verstaan en of dat positief is voor het dierenwelzijn en het milieu.
[***] schreef:Ik bedoel hoe en op welke manier ze dat steunen voor zich zien.
Aranel schreef:Argrarische sector steunen kan betekenen dat ze de boeren willen steunen OF de dieren. Daar zit echt wel een wezenlijk verschil tussen. Beiden vallen onder argrarische sector. Steunen ze de boeren, dan willen ze misschien dat de literprijs die de boer ontvangt voor melk omhoog gaat. Zijn de melk koeien niet mee geholpen. Steunen ze de dieren, dan willen ze misschien dat kalfjes niet direct na geboorte weg gehaald worden bij de moeder of dat koeien minder vaak zwanger worden gemaakt of dat er meer ruimte per dier maar zijn. Zijn de boeren niet direct mee geholpen
Ik noem nu maar wat voorbeelden, maar even om aan te geven dat de belangen in de argrarische sector niet van alle betrokkenen hetzelfde zijn.
chanicha schreef:edit:
Vraag aan Chanicha (goed dat je gewoon durft te zeggen dat je Wilders stemt!, als iedereen er gewoon duidelijk over zou zijn zou het een stuk makkelijker discussiëren) Maak je je dan geen zorgen over het feit dat Wilders geen inhoudelijk partijprogramma heeft en zijn plannen strijdig zijn met de Nederlandse rechtsstaat?
Ja natuurlijk wel maar de andere partijen hebben het vaak genoeg kunnen doen en daar is de gewone burger ook niet beter van geworden, daarbij spreken ze mij totaal niet aan, dus laat hij het maar doen, als hij de kans krijgt. Het moet maar eens ophouden met het pappen en nathouden maar dat is mijn mening.