Douce schreef:Rocamor schreef:Nou, dat betekent dus, dat ze bekend waren met die regel. En dat ze dus al 8 jaar eerder met lootjes hadden moeten lopen / hebben gelopen....
Als die contributie inderdaad spontaan met 35% gestegen is in 1 jaar tijd, had je op de ALV moeten aangeven dat daar dan wel wat tegenover moet staan. Of je verlies moeten nemen en naar een andere club gaan. Als je al die jaren al bij die club loopt EN je man was trainer bij de jeugdelftallen, dan weet je hoe zo'n balletje rolt.
Overigens rijden wij ook met wedstrijden en wassen ook de shirts. Valt voor mij niet onder vrijwilligerswerk voor de vereniging. Maar iets dat je overhebt voor je kind.
Ik quote, vandaar dat ik had aangeraden om het hele artikel te lezen:Citaat:,,Omdat wij als ouders officieel geen leden zijn, mochten we nooit bij de ledenvergaderingen aanwezig zijn. Dus hebben we nooit kunnen vertellen waarom we dit jaar geen lootjes wilden verkopen en hebben we ook niet mee kunnen doen aan de besluitvorming erover.”
Je hebt gelijk, ik had het hele artikel moeten lezen. Maar (en ja, er komt een maar), als je vroeger jeugdleider bent geweest EN je ene zoon is al 9 jaar lid, dan weet je dat je niet op de ALV mag komen. En dan had je al 9 jaar de tijd om hier tegenin te gaan. Ik zou dat niet accepteren als ik kinderen zou hebben.
Als dat echt zo is, dan vind ik dat een heel raar iets. Wij worden altijd uitgenodigd voor de ALV, maar zijn te beroerd om te gaan