Ten ondergang van de aarde? Nieuwe voorspelling...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ten ondergang van de aarde? Nieuwe voorspelling...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 10:12

Achja, de mensheid vergaat ooit. Met de aarde of niet. De Homo Sapiens vergaat gewoon.

Er is ook wel een leuke supervulkaan die weinig mensen kennen. In Europa's eigen Italie.. De Campi Flegrei.
Als deze uitbarst weet ik niet of ik het na kan vertellen :')
En het zal sowieso een grote invloed hebben op de mensheid als er een supervulkaan uitbarst.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 12:36

Quote:Achja, de mensheid vergaat ooit. Met de aarde of niet. De Homo Sapiens vergaat gewoon.

En hier is de Nasa dus al geruime tijd mee bezig,om te voorkomen dat de mens niet meer bestaat.
Ze hebben een andere planeet gevonden,die exact hetzelfde is als de aarde.Het probleem is alleen "brandstof".Het ligt heel veel lichtjaren weg,en ze hebben nog niks gevonden w.b.t. brandstof om zover te reizen.
Wat ik niet begrijp,waarom moet de mens persé blijven bestaan,maar dan op een andere planeet.

De aarde was tig jaren geleden al bijna vergaan,maar dankzij Jupiter [of Pluto,weet het niet precies meer] is de aardbol toen gered. Die andere planeet is tegen die Komeet opgeknald en zodoende is de aarde niet geraakt.
Het is trouwens een en al ontploffingen en knallen in het Heelal.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 12:52

Je beseft je dat de aarde ál zo'n 4.6 miljard jaar rond de zon draait?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 15:13

Kuggur schreef:
Je beseft je dat de aarde ál zo'n 4.6 miljard jaar rond de zon draait?

Ja dat weet ik. ;) heb heel veel geleerd in die docu over het Heelal.

Afbeelding

Afbeelding

Zoals het gezegde: aan alles komt een end.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 17:29

gohya schreef:
Quote:Achja, de mensheid vergaat ooit. Met de aarde of niet. De Homo Sapiens vergaat gewoon.

En hier is de Nasa dus al geruime tijd mee bezig,om te voorkomen dat de mens niet meer bestaat.
Ze hebben een andere planeet gevonden,die exact hetzelfde is als de aarde.Het probleem is alleen "brandstof".Het ligt heel veel lichtjaren weg,en ze hebben nog niks gevonden w.b.t. brandstof om zover te reizen.
Wat ik niet begrijp,waarom moet de mens persé blijven bestaan,maar dan op een andere planeet.

De aarde was tig jaren geleden al bijna vergaan,maar dankzij Jupiter [of Pluto,weet het niet precies meer] is de aardbol toen gered. Die andere planeet is tegen die Komeet opgeknald en zodoende is de aarde niet geraakt.
Het is trouwens een en al ontploffingen en knallen in het Heelal.

Ja dat heb je he, als je geen verkeerslichten en voorrangsborden kan plaatsen..

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 17:22

Ik heb even zitten twijfelen of ik dit topic weer omhoog moest schoppen en iedereen moet zelf maar weten wat ie met de inhoud van onderstaand filmpje doet.
Het is iig niet van een geloofsfanaat zoals er veel andere onheilsvoorspellers te vinden zijn over dit onderwerp.
Voor wie meer wil weten kan zoeken op Nibiru , Planet X , pool shifting , FEMA en Marshall Law.
Feit is dat Amerika al sinds 1982 weet van het bestaan en sinds die tijd in het geheim druk bezig is om voorzorgsmaatregelen te nemen, net als China.

https://www.youtube.com/watch?v=fi01CE5_xV4

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 17:24

Ach, we zien het wel als het zover is :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 17:55

DubbelDun schreef:
Ik heb even zitten twijfelen of ik dit topic weer omhoog moest schoppen en iedereen moet zelf maar weten wat ie met de inhoud van onderstaand filmpje doet.
Het is iig niet van een geloofsfanaat zoals er veel andere onheilsvoorspellers te vinden zijn over dit onderwerp.
Voor wie meer wil weten kan zoeken op Nibiru , Planet X , pool shifting , FEMA en Marshall Law.
Feit is dat Amerika al sinds 1982 weet van het bestaan en sinds die tijd in het geheim druk bezig is om voorzorgsmaatregelen te nemen, net als China.

Op de pagina's die ik er over vind lees ik dat planet X geen gevaar voor onze aarde is.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 18:56

Only time will tell ;)

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 19:03

oh is het weer zover, kansloos.....

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:35

DubbelDun schreef:

Zoek het woord "feit" eens op in een woordenboek. Ik vermoed dat je niet begrijpt wat die term betekent.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 15:49

En zo geheim zijn die voorbereidingen dan ook weer niet als een bokker er achter kan komen blijkbaar. :')