verkracht met een hand en rietje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Hoe zit dat dan met ki bij stieren en hengsten en ki bij vrouwelijke dieren. Die worden feitelijk
verkracht met een hand en rietje.hoever wil je gaan in doorslaan. Voor mijn idee dan.
dees_daan schreef:De wet kent een uitzondering voor KIkaruna schreef:Hoe zit dat dan met ki bij stieren en hengsten en ki bij vrouwelijke dieren. Die worden feitelijk
verkracht met een hand en rietje.hoever wil je gaan in doorslaan. Voor mijn idee dan.
Ik vind dit ook wel ver gaan, dan moeten ze het bij de stieren, paarden en honden ook aanpakken..
Ik vind wel dat er wat aan de werkwijze van het dolfinarium gedaan moet worden maar deze aangifte is denk ik niet de juiste manier.
karuna schreef:Hoe zit dat dan met ki bij stieren en hengsten en ki bij vrouwelijke dieren. Die worden feitelijk
_San87_ schreef:dees_daan schreef:De wet kent een uitzondering voor KI
Ik vind dit ook wel ver gaan, dan moeten ze het bij de stieren, paarden en honden ook aanpakken..
Ik vind wel dat er wat aan de werkwijze van het dolfinarium gedaan moet worden maar deze aangifte is denk ik niet de juiste manier.. En aftrekken om voortplanting is wat anders dan aftrekken omdat er anders frustratie ontstaat en dus om de dieren rustig te houden
.
_San87_ schreef:Medisch kan natuurlijk ook van toepassing zijn op mentaal en/of psychisch vlak.Ach ja, als het paard niet protesteert als je er een piemel in steekt, is het dan ook goed?
Er is een verschil tussen medische handelingen en aanstootgevende handelingen. Ik maak de penis van mijn ruin ook schoon, maar dat is een medische handeling. Ik trek hem niet af.
Ailill schreef:En als dat het geval is, klopt er iets niet eh_San87_ schreef:Medisch kan natuurlijk ook van toepassing zijn op mentaal en/of psychisch vlak.Ach ja, als het paard niet protesteert als je er een piemel in steekt, is het dan ook goed?
Er is een verschil tussen medische handelingen en aanstootgevende handelingen. Ik maak de penis van mijn ruin ook schoon, maar dat is een medische handeling. Ik trek hem niet af.
Maartje1990 schreef:DarkoFoitzik schreef:het gaat er niet om dat de zaak gewonnen wordt. het gaat erom dat er hiermee awareness wordt gecreerd voor de praktijken die plaatst vinden in het park. hoe meer awereness hoe meer druk voor verandering het park zal ervaren
Welke praktijken dan?
Milkberry schreef:Zelfs met alle sluizen open is het te klein voor 14 dolfijnen. Het hele dolfinarium is te klein (en ondiep) voor alle dolfijnen die er zitten als je het vergelijkt met de leefomgeving waar ze normaal gesproken leven.
Maartje1990 schreef:En gedomesticeerd kun je niet vergelijken met wild.Milkberry schreef:Zelfs met alle sluizen open is het te klein voor 14 dolfijnen. Het hele dolfinarium is te klein (en ondiep) voor alle dolfijnen die er zitten als je het vergelijkt met de leefomgeving waar ze normaal gesproken leven.
Tja zo ook de leefomgeving van koeien, varkens en paarden etc zelfs als ze 24/7 buiten lopen. Ik zeg niet dat t dus maar oke is dat de bassins zo klein is. Maar als je in gevangenschap dieren houdt zal dit altijd kleiner zijn. Vraag is alleen vanaf welke afmetingen is het acceptabel?