Ook niks gehoord.. wanneer zal er meer duidelijkheid komen mbt het geluid...
gohya
Geplaatst: 14-01-16 20:53
Ik vind het geweldig mooi om te horen,die geluiden,vind het niet eng,maar wél vreemd. Als het een magnetisch veld is,die de walvissen enzo zouden verstoren,dan zouden die toch ook onze apperatuur moeten verstoren? Een magnetron heeft ook magnetisch veld,daarom moet je oppassen met een pacemaker. Een Scan in het ziekenhuis gaat ook via magnetisch veld,daarom mag je niks van metaal bij je hebben. W.b.t. de NASA? die geloof ik al heel lang niet meer.Die verzwijgen heel veel en stoppen veel in de doofpot. Oudere werknemers van de NASA en astronauten hebben een boekje open gedaan over NASA.Is een corrupt zootje daar,de burger mag helemaal niks méér weten dan nodig is!
Las ook dat er bij de wadden eilanden een zeer bijzondere zwarte zeehond is gezien? Die normaal daar absoluut niet voorkomen? En ik geloof dat er weer meer potvissen zijn gestrand..
Ik geloof best dat er iets verstoord is waardoor de walvissen en potvissen van hun koers afraken en daardoor stranden. Of het met de geluiden te maken heeft, geen idee. Maar wel toevallig dat dit vaak samengaat.
Maar waar het vandaan komt? Geen idee. Als je gaat zoeken via google kom je verschillende theorieën tegen. Sommige daarvan klinken best aannemelijk.
Al is mijn man ervan overtuigd dat het door menselijk toedoen is (gemaakt geluid door bv het leger etc)
moonsparkle
Geplaatst: 14-01-16 22:54
Ik ben niet bang, maar wel nieuwsgierig. Weet niet of het filmpje hier al ergens staat,maar na ik die van almere had gekeken (woon er vlakbij) zagen we nog een filmpje van een paar jaar terug op een strand in Finland. Je zag een donkere lucht aankomen en toen dat geluid.eerst zag je mensen nog gek opkijken, daarna gauw inpakken.
Aan de ene kant heb ik zoiets van eerst zelf horen, dan geloven. Maar als dan bijvoorbeeld Gohya schrijft dat haar zoon het gehoord heeft denk, zal toch wel zo zijn.
Ik ben er niet bang voor. Maar wel benieuwd wat het dan is.