Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Is niks nieuws helaas alleen ik kan me er erg kwaad om maken, die geld graaiers denken alleen maar aan meer geld graaien. En mensen medewerkers die hart voor een bedrijf hebben zijn alleen maar pionnen in hun vreselijke spelletje. Zo raar dat failliet laten gaan en dan zelf weer kopen geld opleverd.
Merkwaardig toch
germie schreef:Iemand van 60 vindt geen ander werk meer hoor. Zo zit de maatschappij in elkaar, met 35 ben je al te oud.
germie schreef:Iemand van 60 vindt geen ander werk meer hoor. Zo zit de maatschappij in elkaar, met 35 ben je al te oud.
_Friemel schreef:germie schreef:Iemand van 60 vindt geen ander werk meer hoor. Zo zit de maatschappij in elkaar, met 35 ben je al te oud.
Mijn moeder van 57 heeft anders nog steeds een baan kunnen krijgen hoor.. Dus dat is echt bullshit. Het ligt eraan hoe je er zelf in staat als jij bij jezelf al zo negatief gaat denken straal je dat absoluut uit.
Vjestagirl schreef:Ik merk wel dat er nu al grote verschillen komen tussen de filialen. Die in Zeist is nagenoeg leeg, heel veel dingen afgeprijst etc. Terwijl die in Breda er netjes uitziet, veel minder aanbiedingen heeft etc.
Storm schreef:Vjestagirl schreef:Ik merk wel dat er nu al grote verschillen komen tussen de filialen. Die in Zeist is nagenoeg leeg, heel veel dingen afgeprijst etc. Terwijl die in Breda er netjes uitziet, veel minder aanbiedingen heeft etc.
De aanbiedingen zijn landelijk hetzelfde. Maar het personeel is niet overal zo snel (en gemotiveerd, geen ze eens ongelijk) om alles af te prijzen.
Storm schreef:Vjestagirl schreef:Ik merk wel dat er nu al grote verschillen komen tussen de filialen. Die in Zeist is nagenoeg leeg, heel veel dingen afgeprijst etc. Terwijl die in Breda er netjes uitziet, veel minder aanbiedingen heeft etc.
De aanbiedingen zijn landelijk hetzelfde. Maar het personeel is niet overal zo snel (en gemotiveerd, geen ze eens ongelijk) om alles af te prijzen.