Dee_Es schreef:Wat vervelend dat je je zo bang laat maken door dit soort berichten Cambiar. Maar als je je er dan toch over in wil lezen lees dan ook het hele bericht (want je pikt er 1 dingetje uit en richt je daar op).
Tenzij je enorm lage basstem hebt en alles wat je zegt minimaal 4x herhaald kan er niks afgeluisterd worden. Bedrijven gaan echt geen euro's pompen in ingewikkeld onderzoek naar niet betrouwbare afluistermethoden terwijl ze goedkoop en eenvoudig iemands surfgedrag kunnen nagaan, dat is echt niet realistisch.
http://tweakers.net/nieuws/97852/onderz ... scoop.html
Voor iedereen die hier zo van in paniek raakt en zegt "het meegemaakt te hebben". Hebben jullie weleens naar het werk van illusionisten gekeken? We registreren onbewust de hele dag van alles van wat we zien en horen.
Zo kan het dat je onderweg naar je werk langs een bushokje komt met daarin een reclame poster van MM met een plaatje van een koelkast. 's Avonds zit je met je partner te kletsen en komt het ineens bij je op dat jullie echt toe zijn aan een nieuwe koelkast. Je opent je internet en tadaa er komt een advertentie van MM met een koelkast naar voren. Dat dit gewoon komt omdat je vaker naar de MM website hebt gesurft en dat ze momenteel met een landelijke koelkasten campagne bezig zijn is natuurlijk veel onlogischer beredeneert dan het afluisteren van een gyroscoop die hier niet erg geschikt voor is
Ik weet niet hoe het werkt maar het was me al meermaals opgevallen.
Vorige week heb ik inderdaad paar keren het woord: turmeric herhaald omdat die mevrouw me niet begreep. Ik wou het kopen voor haar zieke paard. Ik heb nog nooit naar dit woord gesurft. Kort daarop kwam een kleine rechthoekige pop up rechts onderaan op het scherm. Handig wel als je dit nodig hebt, maar ik had gewoon zo iets van hemeltjelief! Dat is nu wel heel toevallig