Selka schreef:M_D_H schreef:Dus het feit dat een echtpaar model staat voor een serie maakt dat ze niet te vertrouwen zijn, niet naïef kunnen zijn en alles berekend hebben?
Interessant dat je op die manier iemand kunt inschatten...
De verhalen dat mevrouw Clinton meneer Clinton bont en blauw sloeg zijn zeker ook fictie? Naast het feit dat hij vaak op de bank moest slapen in het witte huis. Heeft niks met een serie te maken hoor
Daarbij houdt een stem voor Hillary een stem voor Bill in. Je moet het maar willen. Bill is dezelfde Bill niet meer.
Maar was jij er bij dat mevrouw Clinton meneer Clinton helemaal bont en blauw sloeg? Want als je dat niet was blijven het niks anders dan verhalen... en geen feiten.
En eerlijk? Als mijn vent vreemd zou gaan dan zou hij op de bank mogen slapen... president of niet.
En ik weet niet of dat de reden was... maar jij weet ook niet wat de reden wel was.
Volgens mij wordt Bill the first man en niet meer dan dat.
Ik weet niet of ik nou liever een trophywife (of een golddigger, ik kan mij toch niet van het idee los trekken dat iemand die vrijwillig met Trump samen leeft, dat doet voor het geld) wil als first lady.
En dan is ook nog eens de vraag hoeveel verschillende vrouwen first lady zullen zijn in de termijn dat Trump president is