Schokkend rijschoolhouders geven les in ruil voor sex

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:28

Quote me waar ik zeg dat jij dat zegt. Ik zeg "jullie maken er precies van dat...."
Al moet ik zeggen nu ik er bij nadenk dat die zinsconstructie wellicht minder bekent is in Nederland.... := Is dus te vergelijken met "Het lijkt wel alsof jullie denken dat...." zeg maar.
Excuus voor de miscommunicatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:31

Ayasha schreef:
Quote me waar ik zeg dat jij dat zegt. Ik zeg "jullie maken er precies van dat...."
Al moet ik zeggen nu ik er bij nadenk dat die zinsconstructie wellicht minder bekent is in Nederland.... := Is dus te vergelijken met "Het lijkt wel alsof jullie denken dat...." zeg maar.
Excuus voor de miscommunicatie.

Haha oh sorry, dat klinkt inderdaad als een taaldingetje, rechtstreeks naar het NL vertaalt kom je weer op een heel andere interpretatie uit. :D Oeps, sorry.

Ik probeer me nu overigens hier doorheen te worstelen, maar ben nog niet zo ver.. voor wie het interesseert: http://www.fwos.nl/wp-content/uploads/2 ... ngeren.pdf

Ayasha
Blogger

Re: Schokkend rijschoolhouders geven les in ruil voor sex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:35

:D Het verbaast me nog regelmatig hoeveel verschil er in vlaams/nederlands zit. :') Zelfde taal en toch zo verschillend. My bad! :D het overkomt me minder en minder maar het gaat nog niet altijd vlekkeloos. :D
Ik ga even je link lezen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:29

WildWings schreef:
Dus een middelbaar schooldocent die sex heeft met een (16+, dus in NL legaal) leerling, in ruil voor extra bijlessen, vinden vele van jullie dat ook 'normaal' en 'prima want ze stemden er beide mee in'?

Dat is geen vergelijk: kind heeft geen keuze voor school (itt tot rijles waar je bewust zelf voor kiest: t is geen verplichting om rijles te nemen maar je bent wel leerplichtig), docent is strafbaar bezig (in het contract staat het ook immers dat het niet is toegestaan).

Als een 19 jarige student vrijwillig het bed in duikt met de zelfstandige bijles docent in ruil dus voor bijles, prima. Als een 25 jarige de hoefsmid een beurt geeft in ruil voor gratis bekappen: prima.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 11-10-15 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:31

Dan toch minstens rondom ijzers hoor...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:32

Ghegheghe niet iedereen is even duur :')

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 08:36

Hmmmm, begin me ineens zorgen te maken, mijn man moet binnenkort voor E achter B :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 08:41

God, ik ben echt te naïef voor deze wereld :\

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 09:53

Anders ik wel. -O- ben echt zo geschokt eigenlijk dat het zo normaal gevonden wordt je als vrouw te laten gebruiken voor dergelijke dingen. Hoe kun je dan nog eigenwaarde hebben?

En denkt niemand er over na dat de beste man in kwestie zeer waarschijnlijk een partner thuis heeft zitten die zo ontzettend bedrogen wordt?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:05

Maar is het echt laten gebruiken? Misschien ziet zo'n vrouw het misschien wel andersom. Misschien wil ze wel seks en kan ze er ook nog gratis rijlessen mee krijgen. Prima toch?

En ja, er kan nog familie thuiszitten. Of niet. Dat weet niemand.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:24

karuna schreef:
Anders ik wel. -O- ben echt zo geschokt eigenlijk dat het zo normaal gevonden wordt je als vrouw te laten gebruiken voor dergelijke dingen. Hoe kun je dan nog eigenwaarde hebben?

En denkt niemand er over na dat de beste man in kwestie zeer waarschijnlijk een partner thuis heeft zitten die zo ontzettend bedrogen wordt?

Wie zegt dat die vrouwen gebruikt worden? Jij komt wel heel snel met waardeoordelen. En wat heeft de eventuele partner ermee te maken? Weet jij veel of die er 100% achter staat.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 10:28

Voor mij voelt het als gebruiken, de mannen maken misbruik van de gewilligheid van vrouwen om zo aan hun genot te komen.

En denk je nu zelf dat de gemiddelde relatie een partner toestemming geeft dat manlief gaat liggen krikken met ik weet niet hoeveel vrouwen. Dat zijn er niet zo heel erg veel vermoed ik.

Denk je eens in dat je partner je dit zou flikken. En je erachter komt dat hij dit doet. Hoe zou jij je dan voelen? Blij o ja natuurlijk heel slim van je wij hebben minder geld en jij hebt je pleziertjes. _-:(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:30

He, of zijn het de vrouwen die de gewilligheid van mannen gebruiken om te krijgen wat ze willen :9? Denk daar eens over na ;).

Ik zou het vreselijk vinden wanneer mijn partner dit zou doen. Maar dat is niet de schuld van de mensen die rijles nemen.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:34

Ik zou het ook vreselijk vinden als mijn partner dit zou doen. Maar er zijn ook genoeg getrouwde mannen die naar de prutsmutsen gaan, dus dat heeft verder niet veel met de discussie te maken.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 10:36

Dat klopt, maar in dit geval zijn het vrouwen die bewust opzoeken dat de kans groot is dat ze helpen met bedriegen. Ook nog naast het goedkoop weggeven van hun lichaam.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:39

Nou zo goedkoop is dat niet :')

Er zijn ook gewoon partners die dit van elkaar weten hoor. Zo vreemd is het niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:41

Dat heb je in de gemiddelde discotheek/uitgaansgelegenheid ook. En nog veel goedkoper.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:15

hoeveel geld denk jij dat er omgaat in de hele erotiek wereld? En dan heb ik het niet eens alleen op de prutsmutsen, maar ook over het hele internet en telefoon en cam gebeuren.
Dan geloof je op een gegeven moment dat elke getrouwde vent vreemd gaat of tenminste een dappere poging waagt tot hoor...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:22

karuna schreef:

Ik vind het bizar dat het kennelijk heel normaal gevonden wordt dat jonge naieve meisjes opgevoed worden met het idee dat je je lichaam overal maar voor kunt inzetten als je niet wil betalen.

Hoefsmid bellen? Bied hem meteen seks aan, prima oplossing.
Rijlessen nemen? Prima, vraag of je in natura kunt betalen.
Klusjes in en rondom huis? Lekker goedkoop als je gewoon met je klusjesman het bed in duikt.

Ik werk in het onderwijs en hoorde in mijn allereerste jaar voor de klas de volgende ruil:
Meisje tegen jongen: Wil jij mijn wiskunde maken, ik snap er echt niets van?
Jongen: Ja, is goed. Als jij mij pijpt. Vanavond dan?
En dat waren leerlingen van 14 a 15.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:27

Ik geloof oprecht niet dat de meerderheid van de ouders de kinderen opvoed met het idee dat je alles maar met seks moet betalen. Hier en daar zal je wel een kind hebben dat leert van de voorbeelden van de ouders. Ik keur het bijvoorbeeld niet goed, maar ik vind het ook niet schokkend. Ik zou teleurgesteld zijn als mijn kind zo alles zou betalen, maar wat een ander doet zal me een zorg zijn.

Dat is net het verschil. Dat ik weet dat het gebeurt en er verder niet zoveel problemen mee heb betekent niet dat ik mijn kind op zou voeden met het idee dat alles met seks betalen echt een superidee is.

Gonda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:47

Het is niet normaal, oude kerels die hun macht charme gebruiken bij die jonge meiden. :(

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:56

En iedereen gaat er ook maar vanuit, dat het om meisjes van 16/17 gaat, maar dit is iets wat al jaren speelt en toen mochten doe meisjes nog helemaal niet op rijles.
En 18+.... dan bepaal je het gewoon lekker zelf en kunnen anderen er wel over oordelen, maar die hebben er geen ene f**k mee te maken.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:50

Gonda40 schreef:
Het is niet normaal, oude kerels die hun macht charme gebruiken bij die jonge meiden. :(

Oude kerels en jonge meiden? Wat een vooroordelen weer. Ik ken ook 24 jarige rijles gevers en vrouwen van 40+ die rijles nemen. En wie zegt dat de dames en heren clientèle (want andersom zal het heus ook wel voorkomen dat een mannelijke klant zijn instructeur/instructrice wil verleiden. Sterker nog... Mijn vriendin heeft dat meegemaakt en die heren doorverwezen naar de volgende rijschool :Y) ) niet zelf hun charme gebruiken om de rijles instructeur te verleiden??

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:14

Goof schreef:
karuna schreef:

Ik vind het bizar dat het kennelijk heel normaal gevonden wordt dat jonge naieve meisjes opgevoed worden met het idee dat je je lichaam overal maar voor kunt inzetten als je niet wil betalen.

Hier nog eentje hoor, ben geschokt :+ Heb bepaalde normen en waarden meegekregen vanuit huis, daar kwam geen 'betalen met seks' in voor.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:23

er is een verschil in het normaal vinden en vinden dat persoon A zich niet te moeien heeft in wat persoon B al dan niet met zijn/haar lichaam doet. Zeker als persoon B een willekeurige vreemde is.