Al moet ik zeggen nu ik er bij nadenk dat die zinsconstructie wellicht minder bekent is in Nederland....

Excuus voor de miscommunicatie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Quote me waar ik zeg dat jij dat zegt. Ik zeg "jullie maken er precies van dat...."
Al moet ik zeggen nu ik er bij nadenk dat die zinsconstructie wellicht minder bekent is in Nederland....Is dus te vergelijken met "Het lijkt wel alsof jullie denken dat...." zeg maar.
Excuus voor de miscommunicatie.
WildWings schreef:Dus een middelbaar schooldocent die sex heeft met een (16+, dus in NL legaal) leerling, in ruil voor extra bijlessen, vinden vele van jullie dat ook 'normaal' en 'prima want ze stemden er beide mee in'?
karuna schreef:Anders ik wel.ben echt zo geschokt eigenlijk dat het zo normaal gevonden wordt je als vrouw te laten gebruiken voor dergelijke dingen. Hoe kun je dan nog eigenwaarde hebben?
En denkt niemand er over na dat de beste man in kwestie zeer waarschijnlijk een partner thuis heeft zitten die zo ontzettend bedrogen wordt?
karuna schreef:Anders ik wel.ben echt zo geschokt eigenlijk dat het zo normaal gevonden wordt je als vrouw te laten gebruiken voor dergelijke dingen. Hoe kun je dan nog eigenwaarde hebben?
Gonda40 schreef:Het is niet normaal, oude kerels die hun macht charme gebruiken bij die jonge meiden.
Goof schreef:karuna schreef:Anders ik wel.ben echt zo geschokt eigenlijk dat het zo normaal gevonden wordt je als vrouw te laten gebruiken voor dergelijke dingen. Hoe kun je dan nog eigenwaarde hebben?
Ik vind het bizar dat het kennelijk heel normaal gevonden wordt dat jonge naieve meisjes opgevoed worden met het idee dat je je lichaam overal maar voor kunt inzetten als je niet wil betalen.