Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esther28 schreef:Over niet al te lange tijd is Nederland ook geen veilig land meer voor ongesluierde, geenburkadragende, alleengaande vrouwen...
Er is al een vrouw aangerand door een trio uit een AZC
alex66 schreef:Sammie schreef:Ik ben toch wel benieuwd naar de bron van die kindbruidjes. Syrië staat niet echt bekend als een land dat dat soort dingen bezigde.
Ik heb zomaar het idee dat veel van deze mensen helemaal niet uit Syrië komen maar uit landen als Irak en Afghanistan.
Bron
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/154125/Ti ... r-Ter-Apel
http://www.metronieuws.nl/binnenland/20 ... 14-vermist
Snooki schreef:Ik vind ook dat iedereen in een veilig land moet leven.
Thesserd schreef:Nederland is zo politiek correct dat dit soort praktijken niet meteen de kop ingedrukt kunnen worden helaas. Wij zijn net het braafste jongetje van de klas
Ik ben wel benieuwd... Als het zo door gaat en er komen meer problemen, dan zul je zien dat half Nederland op Wilders gaat stemmen. Ben benieuwd wat er dan gebeurt, zal er dan meer rust komen of zal de pleuris juist nog meer uitbreken
Esther28 schreef:Over niet al te lange tijd is Nederland ook geen veilig land meer voor ongesluierde, geenburkadragende, alleengaande vrouwen...
Gillbo schreef:Esther28 schreef:Over niet al te lange tijd is Nederland ook geen veilig land meer voor ongesluierde, geenburkadragende, alleengaande vrouwen...
Weleens als vrouw alleen door Amsterdam gelopen snachts?
Alsof aanrandingen en verkrachtingen alleen door asielzoekers gebeuren.
Moet dan iedereen maar bij de grens tegen gehouden worden omdat er een paar rotte appels tussen zitten?
Ik hoop echt dat ik nooit zal hoeven vluchten met mijn gezin en ik hoop zeker niet dat ik dan behandeld wordt als oudvuil zoals vele hier blijkbaar meer dan normaal vinden
lovelys schreef:Dit is zeker niet waar. Je moet kunnen bewijzen dat je uit Syrie komt. Alle mensen uit Syrie hebben net zoals Nederlanders een ID kaart vanaf hun 16e. Het kan zijn dat ze die kwijt zijn geraakt of gejat. Dan zijn er andere procedures om er achter te komen of iemand uit Syrie komt. Er wordt vaak specifieke dingen gevraagd. Bijvoorbeeld waar heb je gewoond. Beschrijf de buurt en hoe loop je naar de supermarkt toe of naar je moskee. Daarnaast zijn er tolken die kunnen identificeren uit welk gedeelte iemand komt door het accent dat diegene heeft. Zo heeft namelijk elke regio (net zoals in NL) eigen dialecten of woorden.
Esther28 schreef:Abercrombie schreef:Ik denk dat als wij ooit moeten vluchten uit NL dat we vluchten voor IS of een soortgelijk iets.
Zoiets idd, een overheersing van de Islam in ieder geval.
Het zogenaamde geloof van de liefde
Abercrombie schreef:Esther28 schreef:En uit welk geloof komt dat voort?
Dat klopt. Maar dat betekent niet dat de hele islam over 1 kam geschoren kan worden. In de bijbel zullen er vast ook teksten staan of stromingen zijn die niet oke zijn.
xniieeenke schreef:Ik ben het met je eens TS, maar wat in godsnaam zou die tussenweg dan moeten zijn? Dat is iets wat ik dan weer moeilijk vind.
Abercrombie schreef:Esther28 schreef:En uit welk geloof komt dat voort?
Dat klopt. Maar dat betekent niet dat de hele islam over 1 kam geschoren kan worden. In de bijbel zullen er vast ook teksten staan of stromingen zijn die niet oke zijn.