Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Sizzle schreef:Misschien wil Amalia ook wel moslim worden, weet jij veel.
Ze is al niet-westers allochtoon tenslotte!
Margee schreef:Ik verbaas me er toch over hoeveel mensen bereid zijn de koran door te lezen. Doen jullie dat bij alle religies, zoals b.v. ook de Jehova getuigen aan de deur? En hebben jullie de bijbel ook gelezen?
Ik denk namelijk dat die niet zoveel verschillen, het is hoe mensen ermee denken om te gaan en sommige regels te misbruiken.
De koran heeft volgens mij weinig te maken met wat de IS nu doet, dat zeggen moslims tenminste zelf (collega's). Ik vind het alleen jammer dat ze dat niet wat meer uitdragen.
Ragdollcat schreef:Margee schreef:Ik verbaas me er toch over hoeveel mensen bereid zijn de koran door te lezen. Doen jullie dat bij alle religies, zoals b.v. ook de Jehova getuigen aan de deur? En hebben jullie de bijbel ook gelezen?
Ik denk namelijk dat die niet zoveel verschillen, het is hoe mensen ermee denken om te gaan en sommige regels te misbruiken.
De koran heeft volgens mij weinig te maken met wat de IS nu doet, dat zeggen moslims tenminste zelf (collega's). Ik vind het alleen jammer dat ze dat niet wat meer uitdragen.
Dit is een beginnetje, door de korans gratis uit te delen............maar inderdaad, ze mogen meer van zich laten horen dat het heel anders is dan de IS en dat ze daarbij niet horen.
Emmaa_ schreef:LisannePruts schreef:Ik zeg toch nergens dat moslims geen Nederlanders zijn????
Nou, je geeft aan dat het een 'Nederlandse' feestdag is en dat moslims dus geen korans uit mogen delen. Imo zeg je dan dat moslims geen Nederlanders zijn en dus ook niet op de vrijmarkt mogen staan
Shadow0 schreef:Ik ben niet echt verder gekomen dan een redelijk uitgebreide kinderbijbel... de volledige bijbel was me echt te veel tekst.