Janine1990 schreef:LisaFaded schreef:Ik werk hard. Werk 40 uur per week. Daarnaast nog een eigen bedrijf, daar ligt het niet aan. Ik ga niet op vakantie. Ik spaar veel. Ik wou weer gaan studeren maar ben bang voor de schulden
En waarom ben je bang voor de schulden? Als jij veel spaart én werkt... Waarom denk je dan dat je moet gaan lenen? Ik begrijp het niet helemaal...
Nou ik moet sowieso lenen. Ik vind dat ik veel geld heb. Maar als ik die prijzen van de studie zie kan ik het niet betalen hoor. Heb nog ook me vaste lasten. Jij weet niet wat ik op me bank heb staan.. Je hoeft mij ook niet te snappen. Denk je dat ik nog kan werken als ik full time studeer. Ja een bijbaantje. Me geld is dan zo op en moet ik we
Gaan lenen. Ik vind lastig als ik zo in me zelf heb geïnvesteerd met dikke schuld zit en me vriend ook. Dan begin je te werken om ten eerste je schuld af te lossen. Dus je werkt je hele leven voor die schuld waarvoor je 'geïnvesteerd' in heb en je betaald het net zo hard weer terug aan de regering als je de belasting mee reken. Dus uiteindelijk investeer je niet zoveel. Ik geloof niet dat het geen nadelen heeft op je hypotheek.