coldsummers schreef:Sinds wanneer zijn mensen ineens dieren.
Sinds altijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
coldsummers schreef:Sinds wanneer zijn mensen ineens dieren.
EskeGirl schreef:coldsummers schreef:Sinds wanneer zijn mensen ineens dieren.
Sinds altijd. We zijn een primatensoort, zoogdieren, landdieren, kuddedieren. We geven melk zoals zoogdieren, we raken zwanger als andere dieren, we eten (van oorsprong) zoals andere carnivoren, we gaan precies dood zoals andere dieren. De mens is gewoon een diersoort, de intelligenste en we staan boven aardig boven de voedselkringloop, maar dat maakt ons geen ander iets zoals planten en dieren verschillen.
coldsummers schreef:EskeGirl schreef:
Sinds altijd. We zijn een primatensoort, zoogdieren, landdieren, kuddedieren. We geven melk zoals zoogdieren, we raken zwanger als andere dieren, we eten (van oorsprong) zoals andere carnivoren, we gaan precies dood zoals andere dieren. De mens is gewoon een diersoort, de intelligenste en we staan boven aardig boven de voedselkringloop, maar dat maakt ons geen ander iets zoals planten en dieren verschillen.
Alsnog.... vind ik mezelf een dier noemen toch wel te ver gaan. Snap je punt hoor, maar wij heten toch niet voor niets mensen.
Natasja91 schreef:coldsummers schreef:Natasja91, hmm nee... Dat jij zoiets uit mijn reactie opmaakt zegt meer over jou dan over mij.
Leg me dan eens uit wat het verschil is?
JoopC schreef:Dat wordt hard zwemmen achter die haai aan, dan...
Dat beest heeft gewoon een jagersinstinct en eet wat hij voor handen krijgt. Daarvoor is het namelijk een beest.
Pff, er is toch gewaarschuwd dat ze daar rondzwemmen?
Natasja91 schreef:coldsummers schreef:
Alsnog.... vind ik mezelf een dier noemen toch wel te ver gaan. Snap je punt hoor, maar wij heten toch niet voor niets mensen.
Dus honden zijn geen dieren, die heten immers honden. En Russische dwerghamsters zijn geen dieren omdat ze Russische dwerghamsters heten. En een appelboom is geen plant, want die heet al appelboom?
slimmerik schreef:Als mens moeten we gewoon zorgen dat er zoveel mogelijk balans is. En dan moeten gewoon Killers uit de maatschappij....
coldsummers schreef:aangezien ik dus nooit hebt gehoord dat een mens zich als dier ziet.
EskeGirl schreef:JoopC schreef:Dat wordt hard zwemmen achter die haai aan, dan...
Dat beest heeft gewoon een jagersinstinct en eet wat hij voor handen krijgt. Daarvoor is het namelijk een beest.
Pff, er is toch gewaarschuwd dat ze daar rondzwemmen?
Dat is niet helemaal waar. Haaien vinden mensen meestal niet lekker, de haai 'proefde' van de jongen, helaas zijn de kaken van een haai wat sterker dan de mens aankan...