Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik heb er geen verstand van of ervaring mee, maar is kolven bijvoorbeeld pijnlijker dan borstvoeding of is dat niet voor iedereen weggelegd? Ik zou als t mogelijk is thuis af toe kolven zodat je onderweg gewoon de fles kunt geven. Nogmaals ik heb er geen verstand van of ervaring mee.
F_Orumster schreef:Even visuele ondersteuning... Voeden tussen 1-2jaar, dat is al best groot. Dat loopt al en wordt eigengereid. Loopt naar mama en gaat de trui omhoog doen? Blijft zo'n kind staand drinken? Gaat dat ook andere potentiële 'melkbarren' bezoeken? Alle drie dingen hierboven heb ik wel tot mijn ergernis gezien en zou ik als moeder geen zin in hebben. Petje af als je dit volhouden kan.
moonsparkle schreef:Ik heb er geen verstand van of ervaring mee, maar is kolven bijvoorbeeld pijnlijker dan borstvoeding of is dat niet voor iedereen weggelegd? Ik zou als t mogelijk is thuis af toe kolven zodat je onderweg gewoon de fles kunt geven. Nogmaals ik heb er geen verstand van of ervaring mee.