Ladybird schreef:Sababber, jij bent de gene die je eerste post onvolledig plaatst hoor! Als jij jou 2 e bericht er ook bij had geplaatst was het veel anders over gekomen.sinds wanneer zijn er trouwens bagage rekken in de bus? Die heb ik nog nooit gezien
afgezien van de touringcar dan
In de brabantliner, tussen breda utrecht en oosterhout. Hele mooie rekken boven het hoofd en op de wielkassen van de bus ook nog 2 kale vlakken met 15 cm rand waar prima een koffer op kan.
Niet alle bussen hebben die hoge rekken idd. De stad en streekbussen hebben hier wel zon vlak op de wielkassen. Als ik veel spullen bij heb leg ik ze daar op als er plek is. Zo niet dan zal er een de onder mijn benen en een deel op schoot moeten.
sinds wanneer zijn er trouwens bagage rekken in de bus? Die heb ik nog nooit gezien
afgezien van de touringcar dan
mensen die het asociaal vinden dat sommige mensen hun tas niet aan de kant willen doen. Gedragen zichzelf wel asociaal door gewoon de tas weg te pakken of erop te gaan zitten. En daar hebben ze dan geen problemen mee 

ik ging op bezoek bij mams, en kwam dus van t vliegveld. Koffer bij, tas bij, Chihuahua bij. Koffer stond onder mijn voeten, Chihuahua op schoot, en dikke tas naast mij want daar was echt geen andere plek voor. Iemand vroeg of hij naast me mocht zitten, en ik zei, heel eerlijk, dat ik niet dacht dat dat ging passen. Dus toen zei hij, 'en als ik je hond nou voor je vasthou?' nou is mijn hond echt een aandachtshoertje, die sowieso altijd probeert op de schoot van degene naast me Te kruipen, dus dat was hartstikke gezellig, leuk gesprek gehad met die gozer. Hij blij, ik blij, hond blij
als je daar niet tegen kan moet je op de alleenstaande stoel voorin gaan zitten. Komt er nooit iemand naast je zitten 
Ik ga zelf altijd naast het raam zitten en zet mijn tas dan naast me neer. Hij is zwaar en mijn laptop zit er in dus ik zou er ook zeker niet van gediend zijn als mensen gewoon zouden gaan zitten 
iedereen heeft recht op een plekje en als je er niet tegen kunt om naast een onbekende te zitten moet je maar niet met het ov gaan. Of in therapie gaan om aan je problemen te werken
Dat deze mensen zelf nog steeds hun tas op de stoel naast hun hadden staan moest dan maar kunnen