Drukke bus; tassen op stoelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 00:55

Ladybird schreef:
Sababber, jij bent de gene die je eerste post onvolledig plaatst hoor! Als jij jou 2 e bericht er ook bij had geplaatst was het veel anders over gekomen. :) sinds wanneer zijn er trouwens bagage rekken in de bus? Die heb ik nog nooit gezien := afgezien van de touringcar dan

In de brabantliner, tussen breda utrecht en oosterhout. Hele mooie rekken boven het hoofd en op de wielkassen van de bus ook nog 2 kale vlakken met 15 cm rand waar prima een koffer op kan.

Niet alle bussen hebben die hoge rekken idd. De stad en streekbussen hebben hier wel zon vlak op de wielkassen. Als ik veel spullen bij heb leg ik ze daar op als er plek is. Zo niet dan zal er een de onder mijn benen en een deel op schoot moeten.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 01:05

Toevallig ga ik de laatste tijd vaak met het OV. Maar ik erger mij aan de meest oeverloze gesprekken die in de bus per telefoon worden gedaan. Echt............waarom anderen vermoeien met dat gezwets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 01:06

Ik moet wel lachen :') mensen die het asociaal vinden dat sommige mensen hun tas niet aan de kant willen doen. Gedragen zichzelf wel asociaal door gewoon de tas weg te pakken of erop te gaan zitten. En daar hebben ze dan geen problemen mee :+

Hoe krom wil je het hebben.

ilaan

Re: Drukke bus; tassen op stoelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 01:27

De eerste die nog op mijn tas gaat zitten heeft een giga probleem. Laatst mijn laptop kapot door zo een. Ze had niets gevraagd en er waren nog zat plekken over. Kwam aanlopen en ploft zo op mijn tas.

Tja dat vind ik pas asociaal. Moet je trots op zijn dat je gezellig op andermans spullen gaat zitten en het zo misschien kapot maakt. Kan daar echt boos om worden. Ik heb in ieder geval geen geld voor een nieuwe laptop zo even.

Ik heb mijn tas altijd naast me, als iemand het vraagt gaat hij direct weg op een normale manier. Maar als ik zie dat het een van de laatste plekken is staat mijn tas daar al niet meer. Mijn tas is niet meer waard als een persoon vind ik.

Nee zeuren over tassen op stoelen maar zelf wel met andermans spullen sjouwen en er zelfs op gaan zitten, jeetje zeg. Hoe oud zijn we eigenlijk vraag ik me dan af.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 02:07

love_western schreef:
Ik moet wel lachen :') mensen die het asociaal vinden dat sommige mensen hun tas niet aan de kant willen doen. Gedragen zichzelf wel asociaal door gewoon de tas weg te pakken of erop te gaan zitten. En daar hebben ze dan geen problemen mee :+

Ik ben nou al een aantal reacties van jou tegen gekomen en blijkbaar vind je het doodnormaal dat iemand moet staan om een tas een zitplaats te geven. Maar als iemand daar dan iets van zegt, of de tas gewoon bij de persoon op schoot zet, vind je dat raar? Ik krijg de indruk dat je zo iemand bent die een oudje gewoon laat staan om lekker twee stoelen voor jezelf te hebben. Over krom gesproken....
Beetje achterstevoren gedachtengang hou je er op na....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 02:22

Emerald schreef:
love_western schreef:

Ik ben nou al een aantal reacties van jou tegen gekomen en blijkbaar vind je het doodnormaal dat iemand moet staan om een tas een zitplaats te geven. Maar als iemand daar dan iets van zegt, of de tas gewoon bij de persoon op schoot zet, vind je dat raar? Ik krijg de indruk dat je zo iemand bent die een oudje gewoon laat staan om lekker twee stoelen voor jezelf te hebben. Over krom gesproken....
Beetje achterstevoren gedachtengang hou je er op na....

dan lees jij mooi verkeerd. Want als het echt moet dan haal ik mijn tas aan de kant. Maar liever niet. Want ik vind het niet fijn als vreemde mensen zeer dicht op mij zitten. Geraak ik zeer snel van overprikkeld. En ik ben helaas afhankelijk van openbaar vervoer. Maar volgens sommige hier in dit topic is dat mijn probleem en willen ze daar geen rekening mee houden.

En ik word zowat kwaad om jouw laatste opmerking. Ik werk met ouderen. En zal zelfs als eerste mijn plaats aanbieden. Ook al heb ik last van mijn benen.

En ja ik vind het asociaal als mensen aan mijn spullen komen zonder te vragen. Daar horen ze met hun handen vanaf te blijven.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 02:34

Tja, wat kan ik nog zeggen. OV is voor de mensen die het gebruiken. Dus als er zitplaatsen zijn, waarom moet iemand dan staan? Omdat jij er overprikkelt door raakt? Dat is toch niet een ander zijn probleem? Daar moet je dan mee om leren gaan, is mijn mening. Ik neem aan dat je geen uren in de bus zit, dus daar zul je dan aan moeten werken. Of je koopt twee tickets. Een voor jou en een voor je tas. Zo simpel is het gewoon.

En dan kan je wel kwaad worden, maar ik vraag me af hoe je zou reageren als het andersom is. En als het zo moeilijk voor je is om dichtbij mensen te zitten, moet je zelf maar voor ander vervoer zorgen.
Maar het doodnormaal vinden dat iemand maar moet staan omdat jij niet tegen medemensen kunt, tja......dat vind ik een rare gedachten gang. Shoot me.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 03:10

Ik heb altijd mijn tas op de stoel naast me, maar zodra er iemand instapt haal ik m eraf. Loopt die persoon langs me, zet ik m er terug op, etc. Soms zit ik Te lezen, en Dan zie ik het niet meteen, maar als iemand me Dan even aantikt of het vraagt haal ik m zonder zuchten, steunen en gezeik gewoon weg. Ik heb ook mensen naast wie ik liever niet zit, maar dat betekend niet dat die minder recht hebben Om Te zitten. De eerste de beste die op mijn tas gaat zitten, eraan komt met zijn tengels of een poging daartoe doet, heeft een HEEL Groot probleem. Je blijft met je tengels van andermans zaken af. Jij weet niet wat er in mijn tas zit.

had wel een keer iets heel leuks in de bus in Nederland :j ik ging op bezoek bij mams, en kwam dus van t vliegveld. Koffer bij, tas bij, Chihuahua bij. Koffer stond onder mijn voeten, Chihuahua op schoot, en dikke tas naast mij want daar was echt geen andere plek voor. Iemand vroeg of hij naast me mocht zitten, en ik zei, heel eerlijk, dat ik niet dacht dat dat ging passen. Dus toen zei hij, 'en als ik je hond nou voor je vasthou?' nou is mijn hond echt een aandachtshoertje, die sowieso altijd probeert op de schoot van degene naast me Te kruipen, dus dat was hartstikke gezellig, leuk gesprek gehad met die gozer. Hij blij, ik blij, hond blij :j zo kan t ook :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 03:25

Ik zet mijn spullen ook altijd naast me, puur omdat het vaak mijn peperdure cameraspullen zijn en ik dat niet op de grond ga zetten. Liever naast me met mijn arm er door zodat niet iemand doodleuk ermee weg kan lopen xD maar als iemand wil zitten neem ik het altijd op schoot, geen probleem.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 06:20

Ik vraag nooit of ik mag zitten, ik deel het gewoon mee: "ik wil daar graag zitten". Nooit "nee" gekregen :) Een enkele keer wel iemand vragend aan moeten blijven kijken, maar uiteindelijk kan ik altijd zitten :+

Wat ik ook irritant vind trouwens zijn mensen die plaatsen bezet houden in een overvolle trein, voor gezelschap dat een volgende halte pas instapt..

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 07:51

Ach het is ook niet mijn hobby als er een vreemde naast mij komt zitten, en al helemaal niet als ze net voor het instappen hun peuk uitgemaakt hebben, maar dan moet ik niet met de bus gaan :)
Er reist hier in de eerste bus altijd een meneer met enorm overgewicht en die propt zich nog wel eens naast je... Dat vind ik ook nooit fijn, dan kan je echt geen kant meer op als je bij het raam zit. :=

Ik vind het ronduit asociaal als je je tas maar gewoon op de stoel laat staan. Die stoel is voor een persoon, niet voor je tas :roll: als je daar niet tegen kan moet je op de alleenstaande stoel voorin gaan zitten. Komt er nooit iemand naast je zitten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 08:06

Jessica_1998 schreef:
Ik zet doms m'n tas ook wel op de stoel naast mij in de bus. Als mensen dan aanstalten maken om naast mij te komen zitten haal ik m wel netjes weg. Alleen vorige week ofzo, dacht ik dat ik in een rustige bus zat(ja school gehad tot hakf6 en koppijn) dus zat niet op te letten. Bleek heel de bus vol te zitten behalve dus die stoel waar mijn tas op stond. Toen werd mij alleen gecommandeerd om mm tassen eraf te halen. Dan heb ik ook zoiets van, als jij wil dat ik mijn spullen van die stoel afhaak, behandel mij dan ook met een beetje respect.

Wat een omgekeerde wereld zeg.
Iedereen in het Ov heeft recht op 1 plek. Dus alleen als je twee keer wil betalen mag je twee plekken bezet houden.
Die tas hoort niet op die stoel en het is te triest voor woorden dat mensen het ook nog eens moeten vragen of je die tas ajb weg wilt halen. En dan heb jij het over respect?? Toon zelf een beetje respect en ga geen stoelen bezet houden voor een simpele tas.

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 08:11

Ik heb dit ook elke dag, ik vraag het gewoon. Kan me er ook niet aan ergeren! Zolang je het zelf netjes vraagt doen ze heus de tas wel aan de kant, en sowieso, bij ons in de bus wil iedereen zitten en vraagt iedereen aan iedereen of de tas weg mag :+
En zelf doe ik het ook wel eens, maar ik vind dat gewoon fijner qua beenruimte etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 08:12

hamsterfan schreef:
Cinderella schreef:
Nou sorry hoor, maar in het OV heb ik zovaak nare mensen naast me gehad. (Ontzettend stinken, hoesten naar mij toe zonder hand ervoor, hardop tegen zichzelf praten/schreeuwen) Ik heb altijd mijn zware tas met laptop en al naast me op de stoel. Ten eerste omdat het een grote zware tas is en ten tweede om zoveel mogelijk te voorkomen dat er iemand naast me gaat zitten waar ik vervolgens gillend voor wegren :'). Zowel in de bus als in de trein.
Als er geen plek is, hou ik wel mijn tas netjes op mijn schoot en mocht iemand het vragen, haal ik mijn tas aan de kant.
Iemand die zomaar aan mijn tas komt, kan ruzie verwachten, van andermans spullen blijf je af.
Maargoed, ik reis dan ook nooit tijdens de spits en zodra het druk is, is mijn tas van de stoel, dus ik zie er geen kwaad in.
Ze zouden mensen moeten aanpakken die oordopjes in hebben en vervolgens het geluid zo hard hebben staan dat de hele trein kan meegenieten. Als je vier van zulke aso's (ja want dat vind ik dus echt asociaal) in de coupé hebt, ren je ook gillend weg. Ik dwaal nu wel erg af :')

Amen _/-\o_
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik kan me hier helemaal in vinden.
Ja ik ga dagelijks met het openbaar vervoer naar school (meestal met de bus, nu ook wat vaker met de trein) en heb dan ook verschrikkelijke mensen naast me die vak onwijs stinken oid. Daar kan ik gewoon niet tegen en zeker niet in de ochtend :Y) Ik ga zelf altijd naast het raam zitten en zet mijn tas dan naast me neer. Hij is zwaar en mijn laptop zit er in dus ik zou er ook zeker niet van gediend zijn als mensen gewoon zouden gaan zitten zeker als ze het niet vragen of mijn tas zouden weghalen. Ik zit dus liever alleen en heb ook altijd mijn oortjes in, maar ik check wel altijd of mijn muziek niet te hard staat :) Als mensen me aantikken of me vragen of ze mogen zitten vindt ik dat zeker geen probleem. Als ze blijven staan en niet vragen of ze mogen zitten, ja sorry maar dan blijf je maar staan :o

Ik weet echt niet wat ik lees. Je bent nondeju de koningin niet!!
Het Ov is het openbaar vervoer! Voor iedereen toegankelijk. Je hebt recht op een plaats en mensen moeten het maar aan je vragen of ze alsjeblieft mogen zitten omdat jij je tas zo nodig wil laten zitten? Godsamme wat aso zeg.
Je kan ook zelf die tas weghalen he, zonder dat iemand het aan je hoeft te vragen. Je hebt immers geen recht op twee stoelen.
Het valt me echt op dat er blijkbaar gewoon 18 jarigen zijn die denken dat ze de dienst uitmaken en dat men maar respect naar hun moet tonen door lief te vragen of ze daar misschien kunnen zitten. Oef aan mij hadden jullie toch geen goeie gehad.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-11-14 08:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 08:14

Doe zelf ook wel eens mijn tas naast me, maar vooral omdat ik wel eens 3 tassen bij me heb waaronder een boodschappen tas. dat pas gewoon niet allemaal tussen je benen. En ze vinden het hier altijd leuk om op die 4 kanten plekken voor bagage te gaan zitten terwijl er nog zit plekken zijn.
En helaas is staan eigenlijk geen optie voor mij :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 08:19

love_western schreef:

Die tas die hoort daar niet. Denk daar maar eens over na. Overprikkeld of niet, je tas hoort niet op een stoel die bedoeld is als zitplaats.
Jij moet lekker met de taxi of met de fiets gaan. Bah bah, vreselijk. Weer zo'n jong grietje met capsones zeker.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 08:25

Ik heb altijd al mn zooi op de stoel naast me. Maar zodra er iemand vraagt of kijkt of ie er mag zitten, no problem haal ik mijn zooi van de stoel. Maar als het rustig is laat ik het lekker staan anders zit ik zo krap. Ik zou t zelf ook fijn vinden dat iemand dat doet dus doe ik het ook voor iemand anders. Dat mensen gewoon hun tas laten staan vind ik echt aso.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 09:11

Ik heb ook vrijwel altijd mijn tas op de stoel naast me, gewoonte dingetje denk ik. Maar zodra ik merk dat de bus voller raakt (de drukte op mijn route is nogal wisselend) probeer ik zoveel mogelijk alles tussen mn benen of op mn schoot te zetten tot de bus rijdt en ik zeker weet dat er niemand meer naast me komt zitten :)

Ja ik zit ook het liefste alleen, maar goed je kunt er nu eenmaal niet altijd omheen dat er mensen naast je willen zitten omdat er verder weinig plek is. Ik denk altijd maar zo, diegene zat anders waarschijnlijk ook liever alleen :)) iedereen heeft recht op een plekje en als je er niet tegen kunt om naast een onbekende te zitten moet je maar niet met het ov gaan. Of in therapie gaan om aan je problemen te werken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 09:25

Rowdine schreef:
love_western schreef:

Die tas die hoort daar niet. Denk daar maar eens over na. Overprikkeld of niet, je tas hoort niet op een stoel die bedoeld is als zitplaats.
Jij moet lekker met de taxi of met de fiets gaan. Bah bah, vreselijk. Weer zo'n jong grietje met capsones zeker.

Jong grietje met capsones? Nu word het helemaal mooi zeg. Lekkere persoonlijke aanval of niet. Ik heb helemaal geen kapsones.

En zo te zien ben jij diegene die weinig respect heeft. Dus omdat je snel overprikkelt bent en traumas hebt door het verleden mag je gelijk maar niet meer met openbaar vervoer. Hmm lekker dan :+ Als ik het geld had, ging ik iedere dag wel met de auto. Maar helaas kan ik dat niet betalen a 370 euro.

Maar ik ga jou reactie temmen. Want jou reactie is pas respectloos. Want mijn tas gaat er heus wel vanaf. Maar er zitten dure spullen in. Dus nee dat zet ik niet op de grond.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 09:31

saddledancer schreef:
Ik heb altijd mijn tas op de stoel naast me, maar zodra er iemand instapt haal ik m eraf. Loopt die persoon langs me, zet ik m er terug op, etc. Soms zit ik Te lezen, en Dan zie ik het niet meteen, maar als iemand me Dan even aantikt of het vraagt haal ik m zonder zuchten, steunen en gezeik gewoon weg. Ik heb ook mensen naast wie ik liever niet zit, maar dat betekend niet dat die minder recht hebben Om Te zitten. De eerste de beste die op mijn tas gaat zitten, eraan komt met zijn tengels of een poging daartoe doet, heeft een HEEL Groot probleem. Je blijft met je tengels van andermans zaken af. Jij weet niet wat er in mijn tas zit.

had wel een keer iets heel leuks in de bus in Nederland :j ik ging op bezoek bij mams, en kwam dus van t vliegveld. Koffer bij, tas bij, Chihuahua bij. Koffer stond onder mijn voeten, Chihuahua op schoot, en dikke tas naast mij want daar was echt geen andere plek voor. Iemand vroeg of hij naast me mocht zitten, en ik zei, heel eerlijk, dat ik niet dacht dat dat ging passen. Dus toen zei hij, 'en als ik je hond nou voor je vasthou?' nou is mijn hond echt een aandachtshoertje, die sowieso altijd probeert op de schoot van degene naast me Te kruipen, dus dat was hartstikke gezellig, leuk gesprek gehad met die gozer. Hij blij, ik blij, hond blij :j zo kan t ook :D

Ik heb ook wel eens dagen dat ik meerdere tassen bij heb, en ik schuif er standaard een onder stoel/benen.. En als het rustig is stond mijn tas ook wel eens op de stoel er naast, zodra het drukker wordt in de bus en mensen niet meer de keus hebben om "alleen" te zitten haalde ik mijn tas altijd weg. Dat deed ik dus ook toen er een Marokkaanse jongen binnen kwam. Maar ik haalde hem weg toen de jongen al langs was gelopen. (ik vind het nogal akward dat ding weg te halen als iemand net aan komt lopen, dat oogt zo van KIES MIJ! :+ ) Dus ik wachtte even tot hij een plekje had gevonden en haalde toen mijn tas weg, waarvoor ik vervolgens commentaar kreeg van andere mensen in de bus dat ik vast een PVVer was! Want ik discrimineerde die jongen want hij mocht niet naast me zitten 8)7 Dat deze mensen zelf nog steeds hun tas op de stoel naast hun hadden staan moest dan maar kunnen >;)

Maar de meerderheid hier zou dus als iemand weigert zijn tas weg te halen (als daar de mogelijkheid wél voor is) Dat gewoon pikken en gaan staan in de bus?

Ik heb trouwens ook wel eens terwijl ik zelf stond door de bus heen geroepen of er iemand was die even bereid was om op te staan voor een oude man die duidelijk niet in staat was om te blijven staan. Om vervolgens een hoop kwade blikken te krijgen en vervolgens vertikte nog iedereen het op te staan. Toen heeft de buschauffeur gezegd dat als er niemand op stond hij niet verder zou rijden.
Ik snap echt niet dat mensen dat kunnen doen.. Je laat zo'n oude man toch niet door zijn hoeven zakken :=

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 09:40

Ik vind het asociaal als mensen hun tas naast hen op een stoel laten staan ookal ishet druk en er zijn verder geen plaatsen meer. Tuurlijk, je kan het even niet door hebben dat er mensen binnenkomen en graag willen zitten omdat er verder geeb plaats is...
Maar sommige mensen zien gewoon dat het druk is en laten de tas gewoon staan waardoor de ander helemaal moet vragen om alsjeblieft te mogen zitten. Dure spullen kan je toch ook op schoot houden?
Het is OPENBAAR vervoer ;)

Maar dat is mijn mening zoals ieder een eigen mening heeft (hoop ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 09:41

love_western schreef:
Rowdine schreef:

Jong grietje met capsones? Nu word het helemaal mooi zeg. Lekkere persoonlijke aanval of niet. Ik heb helemaal geen kapsones.

En zo te zien ben jij diegene die weinig respect heeft. Dus omdat je snel overprikkelt bent en traumas hebt door het verleden mag je gelijk maar niet meer met openbaar vervoer. Hmm lekker dan :+ Als ik het geld had, ging ik iedere dag wel met de auto. Maar helaas kan ik dat niet betalen a 370 euro.

Maar ik ga jou reactie temmen. Want jou reactie is pas respectloos. Want mijn tas gaat er heus wel vanaf. Maar er zitten dure spullen in. Dus nee dat zet ik niet op de grond.

Een ander heeft toch niks te maken met jouw trauma's en dure spullen? Een ander heeft wel net zo goed als jij recht op, en sterker nog, betaald voor, het Ov en voor een stoel.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 09:42

Rowdine schreef:
Jessica_1998 schreef:
Ik zet doms m'n tas ook wel op de stoel naast mij in de bus. Als mensen dan aanstalten maken om naast mij te komen zitten haal ik m wel netjes weg. Alleen vorige week ofzo, dacht ik dat ik in een rustige bus zat(ja school gehad tot hakf6 en koppijn) dus zat niet op te letten. Bleek heel de bus vol te zitten behalve dus die stoel waar mijn tas op stond. Toen werd mij alleen gecommandeerd om mm tassen eraf te halen. Dan heb ik ook zoiets van, als jij wil dat ik mijn spullen van die stoel afhaak, behandel mij dan ook met een beetje respect.

Wat een omgekeerde wereld zeg.
Iedereen in het Ov heeft recht op 1 plek. Dus alleen als je twee keer wil betalen mag je twee plekken bezet houden.
Die tas hoort niet op die stoel en het is te triest voor woorden dat mensen het ook nog eens moeten vragen of je die tas ajb weg wilt halen. En dan heb jij het over respect?? Toon zelf een beetje respect en ga geen stoelen bezet houden voor een simpele tas.

Rustig maar hoor. Normaal haal ik altijd mijn tassen weg. Alleen ik zat op een plek met weinig beenruimte dus dan is t gewoon even praktischer om mm tassen(laptoptas en zware schooltas) op die stoel te zetten. Maar dan kan iemand altijd nog een andere toon gebruiken als die keer gebeurde. En zeker de laatste tijd let ik er extra op. Ik laat echt niet expres m'n tassen daar staan

W_Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 09:48

Ik had uiteraard ook altijd mijn tas naast me staan, maar zodra iemand naast me bleef staan, haalde ik de tas weg, geen probleem. :)

Ik heb wel eens meegemaakt dat ik op dat 1 persoonsstoeltje zat, achter de chauffeur, dat net wat breder is dan de anderen. Vraagt daar iemand of ie naast me mag zitten. :') Pardon? Op een 1persoonsstoeltje? :') En ik ben dan ook nog zo'n muts die zich dan maar tegen het raam wringt zodat het nog past ook, om vervolgens een rugzak in mijn zij geparkeerd te krijgen, omdat mevrouw die gewoon op hield en haar benen in het gangpad liet hangen zodat ze met haar medereizigers kon praten... :=

Of een keer toen ik bij het raam zat op de 4 persoonsplek, de andere 3 stoelen waren ook gewoon bezet. Er kwam een oude man binnen en ik vroeg of hij op mijn plek wilde zitten. Nee hoor, dat hoefde niet, hij bleef wel staan. Toen ik uitstapte stond hij nog, ik passeer hem om naar de deur te lopen en hij spreekt me aan... "Goh, je mankeert dus toch niks aan je benen?" Uuuuuuuuhm, ik heb je mijn plek toch aangeboden? Die heb je geweigerd! Aso :=
Laatst bijgewerkt door W_Empress op 25-11-14 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 09:48

Rowdine schreef:
love_western schreef:

Een ander heeft toch niks te maken met jouw trauma's en dure spullen? Een ander heeft wel net zo goed als jij recht op, en sterker nog, betaald voor, het Ov en voor een stoel.

Nou dan hoef ik toch geen rekening te houden met iemand die ook betaald heeft voor een plek :+ draaien we het toch gewoon om.

Komop zeg doe niet zo gefrustreerd.