Ir1ne schreef:Janine1990 schreef:Lijkt me dat het voor heel veel mensen die een dergelijke ingreep ondergaan lastig is om niet te diëten maar een normaal voedingspatroon op te pakken, die ze waarschijnlijk nooit hebben gehad? En dat is niet iets dat je in drie maanden aanleert.
Zeker als je van zo weinig moet opbouwen...
Oh dat is ook heeel lastig. En wat is normaal?? Dat is wat je uit moet vinden en waar je ook anderen bij nodig hebt.![]()
Een normaal voedingspatroon vind ik nog elke dag moeilijk.. en soms ga ik gewoon even back to basic samen met mijn betere helft... (vriendje).. geen lekkers, geen drank, gewoon normaal eten. Niet spastisch dieten, maar geen extraatjesen dan komt t hopelijk goed.
Voorlopig ben ik nog in afwachting van mn redo. En dan hoop ik dat ik ooit weer kan paardrijden...
Juist daarom denk ik dat de oplossing van het obesitas probleem moet worden gezocht in voorlichting. Er hoeft niets aan banden, mensen moeten gewoon bewust gemaakt worden.
Ik hoop voor jou dat je redo in no time gaat plaatsvinden en dat je weer kan gaan paardrijden!