Mannen die dat soort foto's van zichzelf maken. Nahh vind ik niet echt mannelijk, brr.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Ik denk dat de ophef heel anders is als het om mannen zou gaan. Ik denk ten eerste inderdaad dat er gewoon veel minder markt voor is, maar ik denk ook dat het veel minder uitmaakt voor het imago. Zoals er al hier iemand zei: 'ze leek zo keurig en nu is mijn beeld veranderd' - dat effect is volgens mij bij mannen veel minder.
(En bij minder bekende mensen heb ik ook het idee dat te sletterige foto's van vrouwen eerder een reden voor niet aannemen of chantage zijn dan naaktfoto's van mannen - in het algemeen interesseert het mensen niet echt. Homo-erotische foto's van mannen zouden weer wel veel meer impact hebben. Daar worden mannen nog altijd negatief op beoordeeld en mannen nemen het vaak ook hoog op om daarmee geassocieerd te worden.)
Er is dus zeker wel aardig wat ongelijkheid, en dat speelt een rol.
Geryon schreef:Ik vind je echt overdrijven. Die naaktfoto's een schandaal vinden staat gelijk aan een naakte vrouw iets aparts vinden? Hoe kom je erop
Geryon schreef:Ja, en mensen uiten dit verschillend. Sommigen blijkbaar in foto's (laten) nemen van zichzelfEn niet iedereen denkt daar even positief over. Zo simpel is het.
Shadow0 schreef:Geryon schreef:Ja, en mensen uiten dit verschillend. Sommigen blijkbaar in foto's (laten) nemen van zichzelfEn niet iedereen denkt daar even positief over. Zo simpel is het.
Het is nog simpeler: het ging en gaat je niet aan dus je hebt er eigenlijk gewoon geen oordeel over te geven. Heel simpel: ze doen er niemand kwaad mee, het was in besloten kring, none of your business. Dat er ophef over ontstaat is al te veel. Het gaat niemand ook maar ene barst aan, en nu het ineens vol op internet staat, gaat het toch nog steeds niemand ook maar ene barst aan.