Uitzonderingen daargelaten natuurlijk want toevallig reed er vandaag nog een nederlander 60 op de linkerbaan van een 3 baans tunnel waar 80 gereden wordt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:ach maar toen ik in Spanje woonde vond ik de Nederlandse toeristen ook erg irritant, overal schreeuwen en in gewone winkels proberen af te dingen.
Furrow schreef:verootjoo schreef:
volgens mij is het dus typisch nederlands om je daaraan te ergeren![]()
Maar ik erger me ook kapot... op een trap hoor je te lopen, niet stilstaan
Haha, daarom moet je aan de rechterkant staan zodat de niet luie mensen doorkunnen aan de linkerkant. Maar dat snappen veel mensen niet
KimD schreef:Wat nou lui?Kunt het ook zien als mensen met geduld. Ik heb nog nooit erbij stil gestaan dat ik iemand in de weg kan staan op een ROLtrap. Hoelang duurt het nou werkelijk van punt A naar B? Zijn Nederlanders echt zo gehaast?
Sorry hoor, ik zou je ook écht niet langs laten.
Sammie schreef:Oh.. nou ik heb een aantal jaar nog huisjes schoongemaakt op een park.. Ik kan je vertellen.. Russen zijn niet schoon... Die presteren het zelf om de poep naast de pot en aan de muren te smeren...
maar héé elk volk heeft wel wat hoor. Je pikt de gemiddelde Nederlander er in het buitenland er zo uit. En de Duitsers pik je er zo uit op het strandSoms moet je er ook de schoonheid van in kunnen zien.. De Nederlander met zijn bierbuik in een driekwartsbroek met ontbloot bovenlijf in teenslippers en een biertje in de hand
janouk schreef:Ik ben altijd weer blij als ik in Nederland ben.
Ik houd van Nederland, ik houd van de seizoenen, ik houd van de openheid/directheid van de Nederlanders, ik houd van onze monarchie en onze democratie. Nergens is de vrijheid van meningsuiting zo groot als in Nederland en de Scandinavische landen.
Ik ben nergens zo graag op deze wereld als terug in Nederland.
Rebeccaa schreef:janouk schreef:Ik ben altijd weer blij als ik in Nederland ben.
Ik houd van Nederland, ik houd van de seizoenen, ik houd van de openheid/directheid van de Nederlanders, ik houd van onze monarchie en onze democratie. Nergens is de vrijheid van meningsuiting zo groot als in Nederland en de Scandinavische landen.
Ik ben nergens zo graag op deze wereld als terug in Nederland.
Ik had het niet meer met je eens kunnen zijn, ik houd ook van Nederland.
Citaat:Russen zijn echt heel irri. Luid, ongeduldig en ontzettend onbeschoft in horeca gelegenheden.