Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natsuki schreef:Weet je, ik denk dat met elke oorlog mensen wat slimmer zijn geworden.
Als je heel ver terug gaat, dan zie je dat we veel dommer waren toen. En de mens blijft, ondanks zijn ontwikkeling, vrij dom vind ik, maar er gaat niet meer om alles oorlog gemaakt worden. Zeker kernwapens zal men wel mee oppassen hoor. Ik heb het idee dat in de meeste gevallen de een pas lanceert als de ander dat heeft gedaan.
Nu zijn de VS en Rusland wel misschien niet zo nuchter als Nederland, maar ik denk dat een wereldoorlog niet zo snel zal gebeuren.
Natsuki schreef:Ik zeg ook niet dat er oorlogen zijn die slim zijn geweest. Maarja, ik ben nogal slecht in me te verwoorden, dus ik laat het maar gewoon bij het feit dat ik denk dat er nu niet meteen een derde wereldoorlog om de hoek komt kijken.
Natsuki schreef:Maar dat heeft de economie toch niet verbeterd? Of heb ik het fout?
RedRoses schreef:Oh, ik schrok me een hoedje van wat Kabayo zei! Gelukkig is dat van April! anders waren we er allemaal geweest...
Natsuki schreef:Bedankt voor de informatie, ik wist van de industrie voor de oorlog, maar of het nu juist slechter of beter was qua economie erna, wist ik niet zeker.
Tja, dan kan de economie ook al een goede aanleiding zijn, maar ik heb het idee dat het onwaarschijnlijk is op het moment.