Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LovingTweety schreef:De moeder heeft sinds de geboorte van Hans altijd alleen voor hem gezorgd. Nu met de scheiding wil de vader ineens wel zijn zoon, ondanks dat hij met vakanties wel met zijn andere 2 kinderen (eerder huwelijk) ging maar niet met Hans.
Vader schijnt losse handjes te hebben, maar daar kan ik verder niet over oordelen.
De moeder raakt in paniek, Hans is haar alles en hij wordt haar gewoon af genomen. Alle instanties weten dat de moeder een goede moeder is, dat staat ook overal, maar dankzij de vader moeten ze nu door dit traject.
Vjestagirl schreef:LovingTweety schreef:De moeder heeft sinds de geboorte van Hans altijd alleen voor hem gezorgd. Nu met de scheiding wil de vader ineens wel zijn zoon, ondanks dat hij met vakanties wel met zijn andere 2 kinderen (eerder huwelijk) ging maar niet met Hans.
Vader schijnt losse handjes te hebben, maar daar kan ik verder niet over oordelen.
De moeder raakt in paniek, Hans is haar alles en hij wordt haar gewoon af genomen. Alle instanties weten dat de moeder een goede moeder is, dat staat ook overal, maar dankzij de vader moeten ze nu door dit traject.
Ken jij ze persoonlijk?
KaiKarine schreef:Het gaat mij om de manier waarop, het gaat maar door en door en van moeder kun je niet verwachten dat zij de situatie oplost, zij is in paniek. Natuurlijk maakt ze de situatie nog erger, maar geloof me, dat zou ik ook doen, ik zou ze ook niet rustig mijn kind meegeven, nooit! Waarom is er geen psycholoog aanwezig, ipv van een jeugdzorgmedewerker die ook niet is toegerust om dit goed op te lossen, dat is duidelijk!
NathalietjeB schreef:ik kon er wel om janken puur omdat t jongetje ook aangaf bij moeders te willen blijven.
als de situatie zo ernstig had geweest had t kind denk ik niet bij moeder willen blijven lijkt mij zo
Vjestagirl schreef:Cayenne schreef:Het kind had trouwens wel geblurred mogen worden. Zo zichtbaar herkenbaar in beeld lijkt me niet verstandig.
Moeder heeft het zelf geplaatst, net als de naam van het jong