Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSlvna schreef:Oh god wat zijn sommige kinderen ziek. Die zou je toch het zelfde moeten doen... Zieke kindertjes die het zijn. Volgens mij zou ik het huis niet meer uitkomen.
Ik begrijp ook echt niet hoe iemand kinderen en dieren pijn kan doen. Ik snap het niet, echt niet. Heb dan ook 0,0% empathie voor mensen die het wel kunnen én doen.
Nikass schreef:Maar met zieke kindertjes pijn doen (levenslang opsluiten of hetzelfde terug doen) heb je dus niet zo'n moeite?
xSlvna schreef:Nikass schreef:Maar met zieke kindertjes pijn doen (levenslang opsluiten of hetzelfde terug doen) heb je dus niet zo'n moeite?
Neen, eigenlijk niet.
Wie de bal kaatst...
Kind of geen kind, kijk ik heb het niet over kinderen die 'per ongeluk' de trekker overhalen en iemand dood schieten en zich van niks bewust zijn. Maar een poging tot moord, mét voorbedachte rade...?![]()
Als je zo iets een jaar lang (!!!) gaat plannen en dan uitvoert is het niet direct minder ernstig omdat de poging mislukt is. Ik weet het niet, kan ze niet zielig vinden.
Selka schreef:Het blijven wel kinderen XSlvna, zij zijn nog niet dusdanig ontwikkeld dat zij alles hebben overzien.
65 jaar lijkt mij voor geen van de partijen goed.