Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snollygoster schreef:Als meelezende Belg vind ik het allemaal geweldig. Jammer dat onze politiekers het zo netjes houden, er gebeurt ook nooit wat in ons apenland![]()
Het enige wat ik niet snap is dat Wilders zo op "Marokkanen" doelt in plaats van gewoon op "allochtonen", want daar gaat het toch over? Als ik het juist begrepen heb.. Ik vind niet dat ie alle Marokkanen over één kam moet scheren. Ze maken misschien het meeste kabaal, maar ik zou zéker niet de allochtonen van de Oostbloklanden onderschatten, daar zitten pas echt de grootste criminelen tussen.
Amandavd schreef:Zeker met het laatste gedeelte ben ik het eens Annemiek!
Maar weet je wat het erge is? Dat ik zat Nederlandse en allochtone jongeren ken met een uitkering die nog te lui zijn om van de bank af te komen om ook maar iets te doen, maar dat mijn moeder van 61 in de bijstand verplicht moet gaan solliciteren en werk aan nemen, terwijl ze bot ontkalking heeft en andere problemen met haar gezondheid. Wiens uitkering ze 6 weken lang hebben ingehouden omdat het UWV zelf een fout gemaakt heeft. Godzijdank heeft ze5 kinderen waarvan 2 met wat meer vermogen die haar ondersteund hebben in die weken.
Er zit heel veel fout in de politiek op dit moment, en ik ben blij dat er iemand als Wilders is die de boel opruit en losmaakt. Dan zijn we tenminste nog ergens mee bezig. En als ik de taal zie die gebruikt wordt op FB door allochtonen die Wilders aanspreken, dan vraag ik mij toch af of hij niet ergens een punt heeft.
Oh, en de FB groep ik doe aangifte tegen Wilders? Als dat serieus je grootste probleem is dan wil ik graag met je ruilen.
Electra63 schreef:Amandavd schreef:Zeker met het laatste gedeelte ben ik het eens Annemiek!
Maar weet je wat het erge is? Dat ik zat Nederlandse en allochtone jongeren ken met een uitkering die nog te lui zijn om van de bank af te komen om ook maar iets te doen, maar dat mijn moeder van 61 in de bijstand verplicht moet gaan solliciteren en werk aan nemen, terwijl ze bot ontkalking heeft en andere problemen met haar gezondheid. Wiens uitkering ze 6 weken lang hebben ingehouden omdat het UWV zelf een fout gemaakt heeft. Godzijdank heeft ze5 kinderen waarvan 2 met wat meer vermogen die haar ondersteund hebben in die weken.
Er zit heel veel fout in de politiek op dit moment, en ik ben blij dat er iemand als Wilders is die de boel opruit en losmaakt. Dan zijn we tenminste nog ergens mee bezig. En als ik de taal zie die gebruikt wordt op FB door allochtonen die Wilders aanspreken, dan vraag ik mij toch af of hij niet ergens een punt heeft.
Oh, en de FB groep ik doe aangifte tegen Wilders? Als dat serieus je grootste probleem is dan wil ik graag met je ruilen.
De taal op FB en andere media van de PVV-aanhangers is gelukkig altijd beschaafd en foutloos??
Amandavd schreef:Gelijk uitkering stopzetten als je het mij vraagt.Electra63 schreef:De taal op FB en andere media van de PVV-aanhangers is gelukkig altijd beschaafd en foutloos??
Zeg ik dat? Nee, dat zeg ik niet. Maar als ik zie dat er allochtonen reageren met, ik geniet lekker van mijn uitkering jij met hiv besmette ezel en dat soort dingen, tsja, dan gaat er bij mij toch een vlammetje van woede ontbranden, zeker i.v.m. met het verhaal van mijn moeder.
Amandavd schreef:Zeg ik dat? Nee, dat zeg ik niet. Maar als ik zie dat er allochtonen reageren met, ik geniet lekker van mijn uitkering jij met hiv besmette ezel en dat soort dingen, tsja, dan gaat er bij mij toch een vlammetje van woede ontbranden, zeker i.v.m. met het verhaal van mijn moeder.