Nucleaire top, wie heeft er last van?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:05

Ik heb maar 3 dagen vrij genomen van mijn werk.

Maar dan nog moet ik 2x per dag mijn paarden voeren en binnen en buiten zetten... Pal naast Vliegveld Valkenburg. Precies tussen de N206 en Vliegveld Valkenburg zit ik met mijn paarden.

Nu al mega veel politie al dagen die alles en iedereen in de gaten houden.

Ik ben benieuwd of ik überhaupt wel bij mijn paarden mag komen.....

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:09

Ooooh nja het scheelt dat ik vanuit the middle of nowhere met de bus moet, denk niet dat die veel als alternatieve route wordt aangegeven. En maandag schijnt het zonnetje weer te komen dus dan misschien toch maar weer op de fiets... 8-)

Nanno_123

Re: Nucleaire top, wie heeft er last van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:22

De Haagse Hogeschool blijft gewoon open en de lessen gaan door.. wat vinden jullie daar nou van?
en klopt het dat in leiden de scholen wel dicht gaan? dat zou best krom zijn haha!
Ik vind het echt niet kunnen, er word afgeraden om naar Den Haag te gaan, naar school gaan is nou niet echt van heel sterk belang.. er zijn geen tentamens e.d. geplant op die dagen.. ik blijf lekker thuis. Mensen uit Noord-Holland kunnen helemaal nooit op school aankomen!
En je zou toch zeggen dat docenten die aan de studie Integrale Veiligheidskunde les geven wel begrijpen dat het niet verstandig is? notttt..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:26

waarom zouden de scholen in leiden dichtgaan? :') leiden is met de fiets en ov gewoon te bereiekn :P

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:29

ik hoorde zoiets.. kan ook niet waar zijn hoor!
Universiteit en hogeschool worden natuurlijk wel door mensen uit het hele land bezocht niet alleen vanuit de buurt dus misschien daarom?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:35

basisscholen en middelbare scholen lijken me iig niet. Universiteiten en hoge scholen zou ik me evt wel kunnen voorstellen :j

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:59

Ik denk dat alles gelijk te maken heeft met de top :-P zag net tien agenten op de motor en dacht gelijk; ow zullen hun voor de top op weg zijn? Terwijl het daar helemaal niet in de buurt was, hihi. Als mensen nog meer fotos hebben...ik vind het toch ook wel iets spectaculairs hebben.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:10

Mijn god, het gaat allemaal wel ver zeg... Hoor net op de radio dat de bewoners rondom het plein maandag niet op hun balkon mogen komen als Obama daar is }:0

(zou Wilders zich daarom zo idioot gedragen hebben?! Dat de terroristen het op hem voorzien hebben nu in plaats van op de top...... :') )

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:18

Hadden ze niet beter ergens, zonder ophef en in alle stilte, op een onbewoond eiland kunnen gaan zitten? Lijkt mij veel goedkoper en voor minder overlast zorgen.. Het is toch te gek voor woorden dat je mensen moet gaan verbieden hun eigen balkon op te gaan!? Ik bedoel, als iemand Obama neer zou willen schieten, gaat dat net zo makkelijk door het raam heen hoor >;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:21

Kentaro schreef:
Mijn god, het gaat allemaal wel ver zeg... Hoor net op de radio dat de bewoners rondom het plein maandag niet op hun balkon mogen komen als Obama daar is }:0

(zou Wilders zich daarom zo idioot gedragen hebben?! Dat de terroristen het op hem voorzien hebben nu in plaats van op de top...... :') )

Dat is niet raar hoor. Toen met Koninginnedag die optocht was in Apeldoorn (dat jaar dat die man tegen de naald reed) mochten mijn opa en oma ook niet op hun balkon komen omdat het aan de route lag...

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:22

Inderdaad mogen de mensen in Amsterdam rondom de Dam en Museumplein niet hun balkon op op bepaalde tijden.. Voor Obama's bezoek wordt helaas het halve centrum afgezet wat betekent dat iedereen die buiten A'dam woont en met het ov naar school moet, maandag waarschijnlijk niet (op tijd) kan komen. Wat bij mijn school zo'n tachtig procent is :+ Maar goed, het duurt maar heel even!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 19:19

Naar mijn oom in Ana Palowna gaat ook niet door... het is niet normaal wat er allemaal hiervoor moet worden gelaten. Gegijzeld in je eigen stad.

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 19:21

Ik heb zojuist te paard wat foto's gemaakt van omgeving polderbaan. Zal ze straks thuis plaatsen!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 19:30

Mogen foto's van polderbaan wel? voordat je problemen hebt?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 19:34

Ik had vandaag cursus vlak bij het world forum centre, ik voelde me echt zwaar geintimideerd door alle hekken, barricades, blokkades... Bizar zeg.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 19:38

Denk dat ik morgen de stad in ga. Maar dan wel met een omweggetje.

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 19:38

Ik vraag me nog steeds af hoe ik maandag en dinsdag naar werk moet.. (Leiden naar Haarlem). Alle snelwegen behalve eerste deel van de a4 zijn afgesloten. Ik begin om 07:15 met werken.. Dus ik ben al vroeg onderweg.

Ik kan het er op gokken om vanuit huis binnendoor te rijden (volgens maps +/- 50 minuten) of vanuit mijn ouders in Hilversum (ook +/- 50 min). Ik slaap natuurlijk liever thuis,..

Heeft iemand een idee wat slimmer is? De terugweg boeit me niet zoveel, dan sta ik sowieso (langer) in de file (Haarlem > Leiden).
Als ik maar op tijd op mijn werk ben.

Dilemma is dus meer kan ik de gok nemen omdat ik toch vroeg op de weg ben en ruim voor de spits rijd..? Of toch voor het zekere gaan om via Hilversum > Haarlem te gaan...

Normaal gesproken rijd ik altijd tegen de files in.. dus ik verwacht dat ik ook nu alsnog minder last van file ga hebben..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 20:13

Ze hebben een verwachting van de verdubbeling van de files gegeven.

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 20:20

Ja rond de spits neem ik aan :-) ik rij altijd tussen 06:00-06:45 en tussen 16:00-16:45. Dus altijd net voor de spits :-)

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 21:38

Pas vanaf morgen mogen er geen foto's gemaakt worden! En er is niet super veel speciaals te zien op de foto's hoor.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 21:42

In dat geval ben ik benieuwd!

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:05

Hierbij de foto's, inclusief wat oren van Saar :+
De slagboom, deze staat aan twee kanten, allebei richting een spottersplek
Afbeelding

Slechte foto, ergens achterin staan een heleboel ME busjes
Afbeelding

Deze politieauto's staan bij allebei de hekken aan de polderbaan
Afbeelding

Er rijden regelmatig auto's heen en weer langs de plek waar de vliegtuigen komen te staan
Afbeelding

Erg jammer dat ik hierna geen foto's meer kon maken omdat mijn mobiel uitviel. Er ligt prikkeldraad in bollen langs de baan, ik denk dat ze het dus ook nog met prikkeldraad af gaan zetten.

Verder rijden er onwijs veel legerauto's langs, politiemotoren, andere busjes, enz. Heel indrukwekkend om te zien!! Ik ben heel benieuwd hoe het er as zondag uitziet, alleen mogen er dan dus geen foto's meer gemaakt worden. Hoorde van mn opa en oma dat daar een boete van 700 euro op volgt en je fotocamera wordt ingenomen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:38

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:57

weet iemand eigenlijk of de buslijnen van EBS (gewoon de normale lijnen niet de bizzliners) er last van hebben kwa vertragingen?
dan weet ik of ik maandag een bus eerder moet hebben

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:59

jes_sira schreef:
Ik heb maar 3 dagen vrij genomen van mijn werk.

Maar dan nog moet ik 2x per dag mijn paarden voeren en binnen en buiten zetten... Pal naast Vliegveld Valkenburg. Precies tussen de N206 en Vliegveld Valkenburg zit ik met mijn paarden.

Nu al mega veel politie al dagen die alles en iedereen in de gaten houden.

Ik ben benieuwd of ik überhaupt wel bij mijn paarden mag komen.....

Ik sta ook pal naast vliegveld valkenburg, en zover ik weet kan je gewoon naar je paarden toe.
Ik sta aan de kant van de katwijkse weg, en die wordt zover ik begrepen heb maar af en toe afgesloten en niet de hele tijd