Jeetje, wat een opmerkingen hier 'Zeg nou zelf, ik heb nog nooit een Marokkaan zien werken'

Nou mijn vader is geen Marokkaan, maar toevallig wel een streng gelovige Moslim en hij werkt ontzettend hard en doet heel erg z'n best, dan vindt ik het belachelijk dat dat zo maar wordt gezegd. Go PVDA go PVDA, ze hebben gewoon gelijk, hij is een tweede Hitler.
Nou ga ik helemaal afdwalen, maar ik wil dit toch dat dit gezegd wordt. Wilders heeft een bloedhekel aan Moslims, niet persé Marokkanen, maar ook Moslims van andere landen. En dus, Nederland is een vrij land hé, discriminatie is iets wat niet in het woordenboek mag voorkomen, homoseksualiteit moet kunnen, zwarte mensen moeten worden gezien als blanke, maar Moslims??? Moslims dat zijn terroristen, beesten die achter een hok moeten worden opgesloten (Nu praat ik over de PVV en zijn stemmers). Waarom wordt er zo hysterisch gedaan, als iemand een woordje verkeerd zegt over homo's/lesbiennes, maar Moslims en de Islam mogen wel worden gehaten. Men trekt conclusies zonder zich te verdiepen in het geloof! 'Vrouwen worden gemarteld, verplicht een boerka te dragen', een echte moslim zou je uitlachen, dit is géén Islam.
Nu weer ontopic. Waar haalt hij vandaan dan Marokkanen misdrijvers zijn? Oke, er zijn rotte appels, maar die zijn er toch altijd en overal? Op het nieuws 'Buurman vermoord buurmeisje' en blablabla, daar wordt heel mild over gedaan, maar als er is een keer een rotte Marokkaan en snoepje steelt wordt alle Marokkanen over een kam gescheerd, dat zie in tenminste!
Ik heb medelijnen met Wilders, grote medelijden, hij is straks die gaat branden in vuur en zullen we is zien wie het laatst lacht

Overigs maak ik me helemaal niet druk om dit soort types, tsja Allah heeft niet voor niets de 'Hemel' en de 'Hel' geschapen, mens met een hart van steen moeten er zijn. Ik zal voor hem bidden, in de hoop dat hij op het rechte pad komt, maar ik zie daar weinig kans in.
Zo, mening van mijn kant.
Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden, maar ik zal het respecteren als jullie i.p.v zitten rellen en rustige discussie met me aangaan.