Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Smee__ schreef:Ik vind het een zeer interessant verhaal. Ik hoop van de nabestaanden dat er snel duidelijkheid komt over wat er precies gebeurd is, dat lijkt me toch iets "makkelijker" om het verlies van je dierbare te verwerken als je dat weet..
Wat die telefoons betreft, ik heb überhaupt nooit service gehad zo hoog in de lucht
Ik ook niet. Maar als telefoons aan mogen staan en het vliegtuig stort neer, heb je wel weer signaal en is je telefoon in theorie ook traceerbaar.
Christiene schreef:nadeel van een vliegtuig is dat je niet op de grond bent en uit de lucht valt.
.
Sammie schreef:Christiene schreef:nadeel van een vliegtuig is dat je niet op de grond bent en uit de lucht valt.
.
Het is maar wat je een nadeel noemt.. Als dat vliegtuig in de lucht uit elkaar spat, mag je eigenlijk flink bidden dat je direct dood bent, want 10 km uit de lucht naar beneden vallen en bijna alle lichaamsdelen breken door rondvliegend puin om vervallens de rest te breken door de val op t water. Dat door de snelheid zich gedraagt als beton. Eigenlijk hopen dat je dan bent overleden en dus vervolgens niet verdrinkt..
Bij een auto heb je nog een kans als t verkeerd gaat, bij een vliegtuig crash gaat t meestal onomkeerbaar fout.
Douraque schreef:De controle in Kuala Lumpur is schijnbaar niet helemaal waterdicht dat iemand met een ander paspoort kan reizen. En het zal je verbazen, maar dat komt vaker voor dan je denkt
Joaltijd schreef:Als je 10km uit de lucht valt ga je wel dood door alle krachten als je omlaag gaat toch? En de luchtdruk speelt ook mee..
Heb gehoord dat de springers bij de twintowers al dood waren voor ze beneden waren.. Dus als dat waar is, overleven ze een val van 10km ook niet![]()
Geen idee of t waar is, maar dan zouden ze niet veel gebroken hebben voor ze dood zijn..
Althans, mag ik hopen! Liever snel en minder pijnlijk, dan eerst alles breken en meemaken!
N0a schreef:Het is wel raar. Als het vliegtuig in de lucht ontploft was hadden ze al lang brokstukken gevonden moeten hebben. Zoals ze zelf aangeven: we kunnen zelfs een basketbal op de zee zien drijven. Waarom vinden ze dan maar niks?
N0a schreef:Het is wel raar. Als het vliegtuig in de lucht ontploft was hadden ze al lang brokstukken gevonden moeten hebben. Zoals ze zelf aangeven: we kunnen zelfs een basketbal op de zee zien drijven. Waarom vinden ze dan maar niks?
N0a schreef:Met satteliet kunnen ze al snel hele grote gebieden scannen. Ik vraag mij af in hoeverre het mogelijk is om alle signalen van een vliegtuig uit te zetten. Ik vind het maar eng, bah.
Cowgirl schreef:Dat haalde ik zelf ook al aan. Maar er zijn wel gevallen bekend waarbij men lichamen heeft gevonden met water in de longen. (naast de gebroken ledematen). Als je erg veel pech heb maak je het gewoon 'mee'.Verdrinken doe je dan niet meer hoor. De klap op het water zal genoeg zijn om waarschijnlijk niks meer van je over te laten.
Joaltijd schreef:Nee dat hoeft nietAls je 10km uit de lucht valt ga je wel dood door alle krachten als je omlaag gaat toch? En de luchtdruk speelt ook mee..