Second love

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:42

Sees schreef:
Fab, sexy en spannend zijn geen synoniemen voor sneaky ;). Ik bedoel eerder achterbaks oid.

Je bedoelt (denk ik) dat je het sneaky vind als iemand zich op die site inschrijft, maar dat zegt in mijn ogen alles over de persoon die zich inschrijft dan over de site?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:43

Schrok er toch wel van dat die site zo'n 400.000 leden heeft..
Vind je het gek dat ze reclame maken, het loopt blijkbaar hartstikke goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:44

Slina schreef:
Schrok er toch wel van dat die site zo'n 400.000 leden heeft..
Vind je het gek dat ze reclame maken, het loopt blijkbaar hartstikke goed.

Inderdaad! Wou dat ik het had bedacht, dan liep ik nu binnen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:46

behalve dat ik de site smakeloos vind en de reclames ook,en dat ik het een weergave vindt van onze huidige maatschappij die me enigszins verontrust.. Denk ik dat als dit je relatie kapot maakt, die sowieso al niet meer veel waard was... :)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 06-02-14 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:50

[***] schreef:
Sees schreef:
Ik vind het alleen zo 'raar' dat iemand op het idee komt om een dergelijke site op te zetten, het komt op mij gewoon respectloos over. Respectloos van diegenen die zich inschrijven zonder dat de partner daarvan op de hoogte is en ook respectloos van degene die het bedacht heeft want die persoon verdient in feite bakken met geld met het leed van anderen .

Vind het heel nobel van je dat je dit respectloos vindt, maar ik vind het niet 'raar' dat iemand op dit idee komt }> .

Er worden ook bakken met geld verdient aan oorlogen, kinderarbeid, kinderprostitutie, medicijnen, programma's met allerlei ellende van mensen op tv, talentenshows waar minder begaafde mensen voor banketstaaf staan, programma's waar mensen met het syndroom van Down gaan daten (ik vind dat allemaal een moderne versie van de "vrouw met de baard" op de kermis van vroeger), ouderwetse freakshows, er staan hele nare filmpjes op internet waar veel mensen geld aan verdienen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dan valt Second Love eigenlijk best wel mee.....

En ook al die vb die jij noemt vind ik inderdaad respectloos ;).

Vind ik het raar dat iemand op het idee komt over de rug van anderen geld te verdienen door Second Love op te starten? Nee. Vind ik het respectloos? Ja ;).

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:51

Ayasha schreef:
behalve dat ik de site smakeloos vindt en de reclames ook,en dat ik het een weergave vindt van onze huidige maatschappij die me enigszins verontrust..

Nou dit dus. Dank je Ayasha.

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:52

Sommige mensen gaan gewoon vreemd. Ik als vrouw deed het ook soms in een relatie. Niet voor mn ego o.i.d. Het zit soms gewoon in t aard van t beestje en ik kan het weten. Alleen zou ik nooit doelbewust via zo een site doen. Smakeloos.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:53

Sees schreef:
Ayasha schreef:
behalve dat ik de site smakeloos vindt en de reclames ook,en dat ik het een weergave vindt van onze huidige maatschappij die me enigszins verontrust..

Nou dit dus. Dank je Ayasha.

En met een dikke dT fout.. :') Damn it! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:54

Ayasha schreef:
behalve dat ik de site smakeloos vind en de reclames ook,en dat ik het een weergave vindt van onze huidige maatschappij die me enigszins verontrust.. Denk ik dat als dit je relatie kapot maakt, die sowieso al niet meer veel waard was... :)

Eens!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:18

Vreemdgaan via second love is overigens imo niet erger/minder erg dan 'gewoon' vreemdgaan. Ik vind het alleen zoals Ayasha zegt een verloedering van onze maatschappij maar dat vind ik van veel dingen sinds de opkomst van (social) media. En misschien was die verloedering er altijd al maar werd het niet zo breed uitgemeten in de pers e.d. en valt het me nu dus extra op.

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:22

Het zou toch om je te bescheuren zijn als je daar je partner tegenkomt :+ :D :o

Ayasha
Blogger

Re: Second love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:24

wellicht heb jij andere humor dan ik dan. :+
Ben (geloof het of niet) niet zo'n moeilijk mens in relaties maar als ik er achter zou komen dat ie daar zit, had ie toch een probleempje denk ik... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:25

Ik denk dat NoName meer bedoeld dat als je zelf op zo'n website zou zitten (bewust om vreemd te gaan) en je dan je partner tegen zou komen op die website. Zie er dan maar eens wat van te zeggen natuurlijk :+

Maar verder deel ik je mening hoor Ayasha, als mijn vriend erop zou zitten dan zou hij zijn mannelijkheid ergens op de mesthoop kunnen zoeken naast z'n koffers... Succes en de groeten :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:27

mwah dat misschien nog net niet... Maar er zou wel eens goed gepraat moeten worden over wat het probleem precies is. :) Want blijkbaar zijn we elkaar dan toch echt ergens verloren en de vraag is waar en of we dat nog kunnen terug vinden. (mits er nog geen actie ondernomen is. In geval van actie betwijfel ik of ik dat zou kunnen loslaten)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:30

Soraya10 schreef:
Sommige mensen gaan gewoon vreemd. Ik als vrouw deed het ook soms in een relatie. Niet voor mn ego o.i.d. Het zit soms gewoon in t aard van t beestje en ik kan het weten. Alleen zou ik nooit doelbewust via zo een site doen. Smakeloos.

Dit vind ik grappig. Je gaat wel vreemd of deed dat, maar via Second Love vind je het smakeloos?
Begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel je absoluut niet, maar waarom vind je het dan smakeloos en op een andere manier niet. Gaat het dan 'per ongeluk'?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:37

Ik haalde deze brief erbij, omdat dit waarschijnlijk een van de weinige vrouwen is die zichzelf kenbaar maakt, maar er waarschijnlijk heel veel van zijn. Zij geeft zelf ook toe dat het mis zat in de relatie.

Maar ze heeft wel een punt, de grens en drempel wordt lager gemaakt. De man zelf gaf toe dat hij in het echte leven nooit op een vrouw zou afstappen. Zegt niks over het feit dat hij dan misschien wel of niet was vreemdgegaan.

Maar wie stapt er nu in het dagelijks leven af op iemand en zegt, joh, zullen we even lekker een potje rollebollen? O btw, ik ben wel getrouwd. Dat doet bijna niemand. Maar zo'n site, daar weet je gewoon van dat het gros getrouwd is en graag van twee walletjes eet.

Dat is wat mij zo stoort, dat het A overkomt dat het normaal is om vreemd te gaan, en B dat het makkelijk maken van vreemdgaan zo voortgaat.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:43

Amandavd schreef:

Wat een onzin weer. Wat gaat ze die site nu een brief sturen. Haar kerel ging vreemd en verliet haar, dat had hij ook gedaan zonder site. Als hij zijn vrouw nog steeds spannend had gevonden en als de relatie nog steeds fris was geweest dan had hij het niet gedaan. Rotsteek dat hij niet dapper genoeg was er vroeg genoeg een eind aan te breien. Maar als het fout zit in een relatie zit die fout bij beide personen. Je ziet het vaker bij de vrouwen dan bij de mannen, zij vind het wel prima, 'getrouwd met je soulmate', 'er zijn belangrijke zaken dan seks' etc. Is niet erg, maar zelfs in korte relaties zoals de mijne 3 jaar moet je het gewoon leuk en vernieuwend houden in de relatie. Zo blijf je uit de sleur.

Er zijn mannen die vreemdgaan zonder reden, maar er zijn er nog veel meer die zich zo dusdanig vervelen dat ze die spanning wel ergens anders gaan zoeken. Dat gaat uiteraard niet gepaard met een gesprek, daar zijn het mannen voor, maar genoeg non verbale tekenen. Vaak zijn vrouwen zo dusdanig bezig met andere dingen dat ze dit niet zien.

En ben je een hartstikke spannende vrouw en gaat je kerel alsnog vreemd dan is het de moeite niet waard, hoe oneerlijk ook. Ook moeten mensen maar eens gaan realiseren dat sommigen (zoals de oprichter van deze site) het huwelijk net even minder serieus nemen als anderen, get over it.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:46

Lara_Silver schreef:
Amandavd schreef:

Wat een onzin weer. Wat gaat ze die site nu een brief sturen. Haar kerel ging vreemd en verliet haar, dat had hij ook gedaan zonder site. Als hij zijn vrouw nog steeds spannend had gevonden en als de relatie nog steeds fris was geweest dan had hij het niet gedaan. Rotsteek dat hij niet dapper genoeg was er vroeg genoeg een eind aan te breien. Maar als het fout zit in een relatie zit die fout bij beide personen. Je ziet het vaker bij de vrouwen dan bij de mannen, zij vind het wel prima, 'getrouwd met je soulmate', 'er zijn belangrijke zaken dan seks' etc. Is niet erg, maar zelfs in korte relaties zoals de mijne 3 jaar moet je het gewoon leuk en vernieuwend houden in de relatie. Zo blijf je uit de sleur.

Er zijn mannen die vreemdgaan zonder reden, maar er zijn er nog veel meer die zich zo dusdanig vervelen dat ze die spanning wel ergens anders gaan zoeken. Dat gaat uiteraard niet gepaard met een gesprek, daar zijn het mannen voor, maar genoeg non verbale tekenen. Vaak zijn vrouwen zo dusdanig bezig met andere dingen dat ze dit niet zien.

En ben je een hartstikke spannende vrouw en gaat je kerel alsnog vreemd dan is het de moeite niet waard, hoe oneerlijk ook.
Ook moeten mensen maar eens gaan realiseren dat sommigen (zoals de oprichter van deze site) het huwelijk net even minder serieus nemen als anderen, get over it.

Sorry maar onzin? Mag zij zich alsjeblieft rot voelen?

En wat ik pas onzin vind is het dikgedrukte stukje.

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:48

[***] schreef:
Soraya10 schreef:

Dit vind ik grappig. Je gaat wel vreemd of deed dat, maar via Second Love vind je het smakeloos?
Begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel je absoluut niet, maar waarom vind je het dan smakeloos en op een andere manier niet. Gaat het dan 'per ongeluk'?

Nee, ik ging niet expres vreemd ook niet perongeluk, want je maakt die keuze, maar soms als mn vriend er niet bij was en ik kwam echt wat leuks tegen (zelden was dat) zag ik t kwaad niet in 1x lol en geloof mij mn exen zaten niet anders in elkaar. De gemiddelde man niet en daarna was t gewoon weer mn partner.Maar om nou op zo een site doelbewust naar een scharrel te zoeken vind ik wel smakeloos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:50

Soraya10 schreef:
Nee, ik ging niet expres vreemd ook niet perongeluk, want je maakt die keuze, maar soms als mn vriend er niet bij was en ik kwam echt wat leuks tegen (zelden was dat) zag ik t kwaad niet in 1x lol en geloof mij mn exen zaten niet anders in elkaar. De gemiddelde man niet en daarna was t gewoon weer mn partner.Maar om nou op zo een site doelbewust naar een scharrel te zoeken vind ik wel smakeloos.

Aha, nu begrijp ik je beter. Nogmaals ik zie er ook zeker het kwaad niet van in hoor, zoals jij het beschrijft. In jouw geval deden jouw exen het ook, dan is het in mijn ogen zowiezo geen enkel probleem.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:10

Amandavd schreef:
Lara_Silver schreef:

En ben je een hartstikke spannende vrouw en gaat je kerel alsnog vreemd dan is het de moeite niet waard, hoe oneerlijk ook.
Ook moeten mensen maar eens gaan realiseren dat sommigen (zoals de oprichter van deze site) het huwelijk net even minder serieus nemen als anderen, get over it.

Mag ze, maar ik zie niet in hoe met het vingertje wijzen en een zogenaamde schuldige daarbij gaat helpen hoor, dus dat vind ik idd onzin ja. Ik vind hetgeen wat ik schreef absoluut geen onzin en sta er ook volledig achter uiteraard.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:16

Lara_Silver schreef:
Amandavd schreef:

Mag ze, maar ik zie niet in hoe met het vingertje wijzen en een zogenaamde schuldige daarbij gaat helpen hoor, dus dat vind ik idd onzin ja. Ik vind hetgeen wat ik schreef absoluut geen onzin en sta er ook volledig achter uiteraard.

Dan kun jij maar half lezen, ze schrijft ook dat er iets niet goed zat, en probeert uit te leggen waarom ze de site als medeplichtige ziet. Iets wat ik ook geprobeerd hebt uit te leggen.

Sorry hoor, maar omdat een vent zijn bek niet opentrekt en zijn problemen in een relatie niet bespreekt maar wel zogenaamde non verbale tekenen gebruikt en vervolgens niet gehoord word is geen vrijbrief om dan maar rond te neuken. Trek je mond open en bespreek waar mee je zit i.p.v. je banketstaaf in een andere vagina te hangen. Bah bah.

En ik hecht meer waarde aan mijzelf om meer te zijn dan een super spannende vrouw, als dat alles is wat je in een relatie te bieden hebt dan kan je partner net zo goed naar de prutsmutsen gaan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:18

Een man is geen oerang oetang. Die kan heus ook praten en zeggen wat 'm dwars zit. Ik vind veel vrouwen nogal doen alsof mannen het IQ en EQ van een worm hebben. Ten eerste is dat nogal denigrerend ten tweede geef je zo mannen dus absolute vrijheid want 'ze zijn mannen'. Dat zijn clitoris wat langer uit gevallen is geeft 'm nog niet het recht om maar respectloos te handelen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:22

Ayasha schreef:
Een man is geen oerang oetang. Die kan heus ook praten en zeggen wat 'm dwars zit. Ik vind veel vrouwen nogal doen alsof mannen het IQ en EQ van een worm hebben. Ten eerste is dat nogal denigrerend ten tweede geef je zo mannen dus absolute vrijheid want 'ze zijn mannen'. Dat zijn clitoris wat langer uit gevallen is geeft 'm nog niet het recht om maar respectloos te handelen.

AMEN! _/-\o_

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:24

Super spannend heeft niet persé iets met seks te maken, erg bijzonder dat jij dit direct wel zo ziet. Er zij nog meer dan genoeg vlakken waarop je een spannende vrouw kunt zijn. Vervolgens heb ik wel degelijk goed gelezen maar zie ik nog steeds niet in waarom de site schuldig is. Meneer was niet gelukkig thuis en vond buitenshuis iets wat hem wel beviel, daar heeft die site niets mee te maken. Hij had ook in de eerste de beste bar over vrouwelijk schoon kunnen vallen en met diegene vetrekken. Begrijp me niet verkeerd, die kerel heeft een rotsteek geleverd, maar de fout ligt bij hem en niet bij de site. Idd dat magnetron verhaal, geweldige vergelijking maakte de desbetreffende bokker.