Sammie schreef:AI's gaan gewoon automatisch door
Het woord zegt het al

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Sammie schreef:AI's gaan gewoon automatisch door
Het woord zegt het al
Citaat:Het is geen betaal-opdracht die je zelf geeft hè... het is een automatische incasso
gohya schreef:@Sammie als de automatische incasso van je huur via de bank gaat,moet je de huursverhoging zelf doorgeven aan de bank.Als de woningbouw automatisch de huur inhoud,ja dan hoef je dat niet door te geven.
Cer schreef:Echt wel een beetje typisch dat ze willen claimen?
Sammie schreef:Ligt er aan hoeveel er op de spaarrekening staat, als ze ook pensioen kreeg en alleen vaste lasten gingen eraf.. zal er genoeg op staan.. Ik vind trouwens typisch iets van deze tijdDat geld terugvorderen.
geerke schreef:Sammie schreef:Ligt er aan hoeveel er op de spaarrekening staat, als ze ook pensioen kreeg en alleen vaste lasten gingen eraf.. zal er genoeg op staan.. Ik vind trouwens typisch iets van deze tijdDat geld terugvorderen.
Er stond 120.000 euro op de rekening. Ik vind het normaal dat het teruggevordert word. Voor een AOW moet je levend zijn ,niet dood. Mijn vriend moet zich 1x per jaar melden,dan word er gekeken hoe levend hij is. Maar dat is als je in het buitenland woont.