Cer schreef:Nou, die gekken lopen hier dan ook weer wel, daar ben ik van overtuigd..
maar ik vraag me af of ze dat wat ze willen weten, ook zonder bonuskaart kunnen uitzoeken. Ik denk het wel. En dan denk ik ook dat als ze willen dat je rookt omdat je dan iets aan te rekenen valt (levensverzekering oid) dat ze dan MAKEN dat je rookt, ook al staat er op geen enkele bonuskaart het bewijs dat je ooit sigaretten gekocht hebt. M.a.w. als ze je willen, pakken ze je toch wel, als je in zo'n regime terechtkomt.. En als dat zo is, is het systeem waarschijnlijk zo naar, dat ik het niet meer leuk vind om er onderdeel van te zijn.. Dus dan kan ik nu rustig een bonuskaart activerenDenk ik, maar misschien ben ik wel te naief
Het is geen chip die je in je huid gezet krijgt die je over de toonbank moet halen om te checken..
dit kaartje is LOS. Iedereen kan hem even van je lenen.
dus als ze serieus 'straffen' gaan opleggen, kunnen ze naar niemand wijzen, want iedereen kan jouw bonuskaart gebruiken om even snel wat korting te krijgen

Stel mijn vrienden geven een feestje en ik koop elke week 5kratten alfa bier. Zij willen ook Alfa bier op het feest en ik krijg door mijn altijd aankopen -25%. Dan leen ik mijn pasje toch mooi even uit. Ik was het dus helemaal niet

Heb je wel eens gezien hoeveel camera's er in de winkel hangen?
ik zal voortaan met een plastic zak over mijn hoofd winkelen gaan doen hoor, want ze zoemen in op je winkelmandje en zien wat je koopt!!