ik zit me echt even te verbazen... Da's gewoon letterlijk 'ikke ikke ikke en de rest kan stikke' in sommige gevallen.Ik ben het eens met San trouwens... Alsof een directeur niks mag verdienen
bij grote stichtingen zoals het WWF is het zaak dat deze stichting zijn zaakjes goed op orde hebben, eigenlijk een soort internationaal bedrijf. Die wereldwijd ook écht een verschil kan maken en veel invloed heeft. (Je krijgt trouwens van het WWF altijd precies te zien wat er in de afgelopen tijd weer bereikt is.) Dat is natuurlijk niet te vergelijken met een plaatselijke stichting met een heleboel vrijwilligers. Beide soorten stichtingen zijn nuttig voor hun doelen.Jammer dat bepaalde mensen zoals die Alpes D Huzes directeur het weer moeten verpesten voor andere stichtingen.
erg jammer, want de voedselbank is toch wel een mooi doel. Vooral de actie die wij doen is leuk, want als er voor een act genoeg geld wordt opgehaald gaan er leraren zingen 

(niet vanwege hun geweldige stem hoor
as. Dit is natuurlijk nog gewoon goed,maar mag wegens onze strenge regels niet meer gebruikt worden.