Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suikermeisje schreef:Ayasha schreef:suikermeisje; De hele wereld hoeft ze niet t zien maar ik ga met 30°C ook niet met lange mouwen lopen omdat een ander het niet kan laten zich te bemoeien.
Interesse vind ik zelf iets anders dan bemoeien. Bemoeien zit zo'n negatieve toon bij, interesse positief. Misschien bedoelen mensen het wel goed?
Ik vraag er zelf ook weleens naar, zet anders die tattoo op je bil en loop op zijn minst in een slip, dan ziet niemand het, kun je het zelf bekijken in de spiegel en niemand die ernaar vraagt.
Ik vind zelf dat je met een tattoo wel laat zien dat je iets zou willen delen met de rest van de wereld.
Even in het algemeen: ik vind tattoo's meestal lelijk en mensen die heb hebben zijn niet asociaal, maar het kan wel erg asociaal staan. Vooral van die opzichtige dingen die met geen mogelijkheid te bedekken zijn.
Ayasha schreef:suikermeisje; De hele wereld hoeft ze niet t zien maar ik ga met 30°C ook niet met lange mouwen lopen omdat een ander het niet kan laten zich te bemoeien. Wat is dat voor vreemde logica, da's de logica van "een meisje met een korte rok en open bloesje vroeg gewoon zelf om de verkrachting"
Poess91 schreef:Maar even serieus
a·so·ci·aal, a·so·ci·aal (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
zonder sociaal besef: zich asociaal gedragen zonder rekening te houden met anderen.
Hoezo kan een tattoo dan asociaal staan? Je zet toch geen tattoo voor een ander? sowieso niet?
Huertecilla schreef:Ayasha schreef:suikermeisje; De hele wereld hoeft ze niet t zien maar ik ga met 30°C ook niet met lange mouwen lopen omdat een ander het niet kan laten zich te bemoeien. Wat is dat voor vreemde logica, da's de logica van "een meisje met een korte rok en open bloesje vroeg gewoon zelf om de verkrachting"
en tegelijk de burka onderdrukking vinden.
_Nero schreef:Asociaal? Hangt er vanaf.. Als je hele armen er onder zitten, ja dan vind ik het asociaal en niet meer mooi.. Dat is mijn mening.
Heb zelf 1 tatoeage en binnenkort komt de tweede, mijn eerste zit op de buitenkant van m'n pols en de tweede komt op de zijkant van m'n ribben, onder m'n bh zeg maar..
Ojajoh schreef:_Nero schreef:Asociaal? Hangt er vanaf.. Als je hele armen er onder zitten, ja dan vind ik het asociaal en niet meer mooi.. Dat is mijn mening.
Heb zelf 1 tatoeage en binnenkort komt de tweede, mijn eerste zit op de buitenkant van m'n pols en de tweede komt op de zijkant van m'n ribben, onder m'n bh zeg maar..
en wat is er asociaal aan dan? en wat maakt jouw tattoo's dan minder aso dan die van mij? ben ik wel nieuwsgierig naar je denkwijze (en ja mijn armen zitten al aardig vol)
Geryon schreef:Zo'n tattoo net boven de bilspleet vind ik wél asociaal in álle gevallen. Maar de mensen die zo'n tattoo laten zetten zijn ook vaak wel de ordinaire types.
CrazyCat schreef:Geryon schreef:Zo'n tattoo net boven de bilspleet vind ik wél asociaal in álle gevallen. Maar de mensen die zo'n tattoo laten zetten zijn ook vaak wel de ordinaire types.
Hier moet ik toch stiekem om gniffelen. Ik ben een computernerd met brilletje en tattoo boven mijn bilnaad.![]()
Denk dat er weinig mensen zijn die in eerste indruk of als ze me kennen me als asociaal of ordinair zouden bestempelen. (beoordeel zelf foto in profiel)
Geryon schreef:Maar blijf het echt ordinair vinden. Ik vraag mezelf altijd af waarom een tattoo daar? Wat is jouw reden om hem daar te zetten bijvoorbeeld? Ik vind het echt zo ordinair om te zien, bijvoorbeeld in bikini oid.
Huertecilla schreef:Geryon schreef:Maar blijf het echt ordinair vinden. Ik vraag mezelf altijd af waarom een tattoo daar? Wat is jouw reden om hem daar te zetten bijvoorbeeld? Ik vind het echt zo ordinair om te zien, bijvoorbeeld in bikini oid.
Waarom vind jij dat ´ordinair´?
Waarom níet daar? Kan daar de vrouwelijk vormaccentueren en is een makkelijk te verbergen plek
![]()
Met bikini kan het naast vrouwelijkheid accentuerend ook intrigerend zijn. Stoor jij je wellicht aan dat laatste? aan het effect bij jouzelf?
Geryon schreef:Dat effect bij mijzelf? Pff ik stoor me er juist aan dát sommige vrouwen met zo'n tattoo het willen accentueren en dát ze het doen omdat het intrigerend kan zijn. Ik vind dat ontzettend sneu.
Citaat:Maargoed leven en laten leven
Huertecilla schreef:Geryon schreef:Dat effect bij mijzelf? Pff ik stoor me er juist aan dát sommige vrouwen met zo'n tattoo het willen accentueren en dát ze het doen omdat het intrigerend kan zijn. Ik vind dat ontzettend sneu.
Driewerf waarom in vredesnaam. Waarom stoor jij je eraan dat ze hun vorm willen accentueren, dat ze een ´spannende´ vraag oproepen? Wat is daar sneu aan?Citaat:Maargoed leven en laten leven
Inderdaad. Dus waarom het waardeoordeel ´ordinair´? Dat is snobbistisch.
Het is simpelweg jouw belevingswereld niet. Net zo sneu, of niet.